• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

Ja!! Tusan vad det gör ont!  Dumma bdg ;)

• ThaGirl
    Gabriella85 skrev 2011-08-15 11:02:08 följande:
    Men varför har jag hört att om man har en regelbunden cykel ska man INTE äta BDG för dp kan den "messa" upp hela cykeln...?
    Jag har regelbunden...och för mej blir den inte fel. Så det ska man nog ta med en nypa salt. =)
  • ThaGirl
    bebis maj 12 skrev 2011-08-15 11:13:30 följande:
    Hur är de med den som har kort lutealfas (11 dagar) kan den bli längre med BDG??
    Det kan hända. Det får man testa sig fram till. =)
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-08-15 18:16:38 följande:
    Den 30e opereras jag för mina cellförändringar. Sen får vi se vad som händer. Och min mans prover visade på lågt antal spermier. Så vi väntar på ny remiss efter det så vlir det fullt utredning på Carl von linne kliniken. Orkar inte vänta mer nu
    Lycka till med operationen! 

Okej, det var ju inte kul. Förstår fullständigt att du inte orkar mer. Det blir jobbigt i längden =/
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-08-15 18:35:25 följande:
    Thagirl: hur går det med dubbeldos? Några andra/värre ändringar? Ska köra en omgång nu igen tänkte jag..
    Det går bra! Jätte stark ÄLvärk har jag fått. Den har hållt i sig nu i 4 dagar men börjar avta. =) 
    Kör på bara! =D 
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-08-15 18:45:44 följande:
    Thagirl: tack vad snällt! Hoppas jag får bli nersövd bara. Ja. Tänkte skicka mail till dom på kliniken på onsdag. Nu ska det hända saker. Hoppas
    Dom kollar mina äggledare också!
    Ja, man vill ju inte direkt vara vaken vid en operation. =/
    Vad skönt att dom kollar det med! =D 
  • ThaGirl
    Gabriella85 skrev 2011-08-15 21:14:15 följande:
    Men får jag fråga varför du då tar BDG om du redan har en regelbunden menscykel?
    För att det gör en lite mer fertil. Det gör även så att ägglossningsslemmet blir slemmigare så det lättare fånga upp simmarna. =)

BDG använder du ju inte för att få regelbunden mens...det har bara kommit till i efterhand. 
  • ThaGirl
    Strawberry Mum skrev 2011-08-16 14:06:38 följande:
    Nu lämnar jag denna tråd. TACKAR! för tippset om BDG. Det hjälpte Skrattande Nu är jag gravid. Hoppas!! så innerligt att det går bättre denna gång (slutade i ma senast).

BDG fungerar verkligen. Denna gång åt jag det ända fram tills att jag tog ett grav test och fick ett plus, då slutade jag.
    Kanske har det bättre effekt om man alltså äter utan att ta uppehåll vid äl (som jag gjorde tidigare).

Stort! Lycka!!!!!  Till!!!    till er andra som väntar på Plus
    Nämen! Grattis och lycka till! =D

Ja det verkar verkligen att funka.

• ThaGirl
    MochC skrev 2011-08-17 06:00:22 följande:

Hej

jag har en fråga till er som är mer insatta i detta med att äta BDG, jag började denna månad samma dag som jag fick mens med tabletterna, jag har alltid i vanliga fall runt 5-7 dagar mens, denna månad hade jag mens i 3 dagar och blödde relativt lite. Är det nån som vet om det hänger i hop med tabletterna? Är det bra eller dåligt att helt plötsligt ha kortare mens? Tacksam för svar!

Jag fick också mildare och kortare mens första gången jag åt. Så det är nog ingen fara med det. =)

• ThaGirl
    Strawberry Mum skrev 2011-08-16 22:18:24 följande:
    Ja, känns helt underbart!!! Skrattande

Måste verkligen haft bra effekt för vi myste 19/6 och jag hade äl 23/6 (kände av tydligare än någonsin), men då kunde vi inte mysa eftersom jag var bortrest!!
    Sedan myste vi igen samma kväll som jag kom hem 27/6 men då vart det ju ändå försent.
    Hur som helst fattar jag inte riktigt hur jag kunde lyckas denna gång!
    Annars har vi ju myst alldeles före (eller samma dag som äl).
    Kanske var det BDG som hjälpte till på traven, att fånga upp spermierna Flört som på nå underligt sätt lyckades överleva länge!

ThaGirl-LYCKA TILL! med eran bebisverkstad.
    Jag ska hålla tummar&tår att det snart!! blir eran tur.
    Kämpa på och Kram!
    Ja jäklar vilken effekt det haft då! =D  Kul faktiskt och jätte roligt att du berättar! =D

Tack så mkt! Och lycka till som sagt! Kramar!
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?