Bidrottningsgele!?!?!?
Det gick inte denna gången iheller, ikväll dök mensen upp...
Det gick inte denna gången iheller, ikväll dök mensen upp...
Fortfarande bruna flytningar idag men inte lika mörka och har värk där nere idag, vad är på gång???
Varför jag blödde rött i söndags vet jag inte, men imorse kom tant röd med kraftig smärta på vänster sida.
Känner mig inte ledsen utan lättat för jag vill inte ha ett vinterbarn pga vissa skäl, hoppas istället på
ett vårbarn 2012. Kommer inte ta Apiforcen denna månaden pga min endo och se hur kroppen reagerar utan tabletterna, nu vet jag att min cykel är normal och se om den fortsätter så med 28 dgr.
Nu har tant röd gett sig av för denna gången och inväntar äl...Även lagt till rosenrot så får vi se om det blir någon skillnad...
Jag fick en ilning i höger sida nu i eftermiddags och kom från ingenstans som släppte efter en lite stund. Så jag tog ett ÄLtest och det kom fram 2 streck, bara och vänta på BIM om 2 veckor. Samt imorgon ska jag på VUL för min endo och samtidigt vara med att sprida kunskap om endometrios till fler gynläkare i Skåne som ska på utbildningen på MAS imorgon. Får 2 flugor i en smäll!!