• Hjärtat78

Bidrottningsgele!?!?!?

Hejsan, jag äter oxå bidrottninggelé och väntar på besked om det har lyckats första månaden. En kompis
    till mig blev gravid i november efter ätit det en månaden och är nu snart i 3 månaden, så visst kan det lyckas.

• Hjärtat78
    ThaGirl skrev 2011-02-19 22:18:09 följande:
    Vad kul att veta! =D
    Oj oj, vad bra för henne! =D

Håller vi tummarna för dej med då! När har du BMI? 
    Även en av hennes kompisar hade oxå blivit gravid efter 1 månad, så det bådar gott.

Jag kände av min ÄL rejält den 9 feb så jag väntar på BIM nu på onsdag. Har väldigt svullna och stickande bröst, brukar inte ha det innan tant röd. Hade utomkveds ifjor i maj så jag hoppas att det äntligen blir min tur nu...
  • Hjärtat78

Det gick inget bra denna gången, vaknade imorse med bruna flytningar och så det blir att se om det lyckas en annan gång. Tänker fortsätta äta dom iom att har minskat min cykel från 7,5veckor till 35 dagar , fick en rubbning efter mitt utomkveds ifjor..

Håller tummarna för er!!

• Hjärtat78
    ThaGirl skrev 2011-02-22 09:44:20 följande:
    Nej vad tråkigt! Håller tummarna på att det går nästa omgång! Det är många som behövt 2 omgångar för att lyckas! =)

Det är ju bra! Som det ser ut på mej så har det inte minskat...Det är den 22 idag och ÄL är i full gång! =P

Håller tummarna för dej med! 
    Jag hade Äl denna gången där jag inte har någon äggledare kvar efter utomkvedet ifjor så näst gång blir det förmodligen på rätt sida och att det lyckas då, för jag blev gravid ifjor i mars så vem vet.... Bara att käka på Apiforcen...
  • Hjärtat78
    ThaGirl skrev 2011-02-22 20:40:14 följande:
    Japp det är bara att testa på!  Det finns ju det här Glandin - 25 med att pröva...om du inte redan har det?
    Nej den har jag inte testat, på vilket sätt hjälper den??
  • Hjärtat78
    ThaGirl skrev 2011-02-23 16:06:30 följande:
    Glömde...Jag skulle tagit Glandin-25 istället men häsokosts tanten rådde mej att pröva BDG då det påverkar bättre. =)
    Man kanske kan äta både två eller bara den ena?? Jag kände av äl jätte mkt för 2 veckor sen pga BDG och höll i 1,5dag sen släppte ägget och då försvann smärtan..
  • Hjärtat78
    Jessica08 skrev 2011-02-23 21:07:49 följande:
    Hej, jag har börjat med bdg den här månaden och undrar om den kan göra min cykel kortare? Har någon fått sin mens cykel kortare av bdg? :) har haft väldigt lång cykel dem senaste månaderna :/
    Jag har ätit BGD 1 månad och efter haft väldigt långa menscyklar på över 50dagar så gick min ner till 35dagarna och även mensen minskade med 2 dagar från att alltid haft den i 7dagar till 5 dagar.... Bara märkt av positivt för min del...
  • Hjärtat78

Både jag och en annan jag känner fick mer Äl flytningar under längre period än
    vad vi har fått innan vid äl. Det är både min och hennes först månad att äta apiforce.

Men ska man äta apiforcen bara tills man har ägglossning eller ska man fortsätta tills man plussar
    för det läste jag på en annan del här inne?? Hur äter ni dom??

Jag åt den även efter äl kanske därför det inte gick nu fast jag hade flera tecken att det hade lyckats.

• Hjärtat78
    ThaGirl skrev 2011-02-25 10:26:44 följande:
    Så! Igår var sista ggn vi hade sex för att bli med barn så att säga!

Nu håller vi tummarna här hemma för att det blivit något!

Jag fortsätter att äta mina BDG varje kväll innan jag somnar fram till den 10 mars då jag har BMI. Sedan är det bara att vänta och se. =) 
    Håller tummarna för dig att det lyckas!!!
  • Hjärtat78
    blåbär02 skrev 2011-02-27 21:00:48 följande:
    Tar också på kvällen.
    men tjejer, tar ni en eller två?
    Jag tar bara 1 tablett på kvällen. Min tant röd är äntligen på slutgång så är det bara vänta på äl, som är beräknat till 16 mars om cykeln följer samma som förra iom min är 3 veckor efter första dagen.. Kanske ska testa rosenrot och se om det hjäper lite..
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?