Mamma8412 skrev 2011-03-17 11:38:06 följande:
Tack detsamma
Är de skrattgropar ja ser ?? eller ser ja så jävla illa ? hahahaha
Ja fan de e nästan så man längtar tillbax till tiden man var gravid me tanke på hur fort dem växer :(
Visst är det skrattgropar :) Det var nästan det första barnmorskan sa när hon kom ut, att hon hade skrattgropar :)
QueenEM skrev 2011-03-28 11:17:58 följande:
Nu har alla försvunnit igen?! Hur går de för er med era små bäbisar och er som fortfarande är gravida?
Fasiken mitt illamående har kommit tillbaka, är inte alls roligt.. Usch vad det är jobbigt. Men den här veckan går jag in i vecka 33 så inte så lång tid kvar, fast det kommer väl kännas som en evighet!
Hallonbladste har nämts här va? Funkar det och från vilken vecka fick man börja dricka sånt? Finns de att köpa i K-holm? Orkar inte sitta och leta igenom alla sidor..
Ja, datorn är verkligen inte prio ett längre
Åh nu har du inte lång tid kvar, så spännande! Sista tiden tyckte jag gick jättesnabbt, hoppas det gör det för dig med. Och det går ÄNNU snabbare när man väl har barn, det är nästan läskigt. Mitt illamående kom också tillbaka på slutet, dock inte lika illa som i början, men det hände att jag kräktes nån gång i veckan, men det är tydligen vanligt att de symtom man hade i början kommer tillbaka på slutet.
Jag drack hallonbladste som finns att köpa på hälsokosten här i stan. Om de funkar vet jag inte... jag började dricka det på fredagen, på måndagen kom hon :) Från vecka 34-35 tror jag att man kan börja dricka. Ska ju även hjälpa till med läkningen efteråt...