• DiZZY

Inga Gravida i Sörmland ?

Grodans mamma skrev 2011-01-19 15:56:23 följande:
    min tjej hade ju lite fläsk på magen innan hon belv gravid,därför har hon legat över kurvan hela tiden.. men hon har gått upp minst 20 kilo sen inskrivningen,och har massa vatten i kroppen. just nu har hon slocknat i soffan och snarkar. :=)

tror det beror lite på vilken BM man har.. Vi har cicki,hon är superbra!
    Cicki är kanon! Hon har gjort ultraljud två gånger på oss!
  • DiZZY
    Mamma8412 skrev 2011-01-19 16:46:52 följande:
    Ska bli så skönt att komma igång med träningen och strikt kost igen efter graviditeten längtar som en tok :) 
    Samma här! :D Hoppas på en härlig vår så man kan gå långa promenader med vagnen!
  • DiZZY
    Mamma8412 skrev 2011-01-20 16:01:07 följande:
    Ja den satans halsbrännan kan man ju klara sig utan Demon
    Men de finns ju nått på apoteket man kan köpa för de men dessvärre e ja ju så bekväm så ja har ju inte tänkt på de förens nu hahaha 

awww gud dem e ju sååå söta :)    
    Ja, uh den är HEMSK!! Jag lever på mina älskade Novalucol!
  • DiZZY

BF + 2 och ingen bebis verkar vilja komma ut! :P Men idag ska jag på vattengympa , se om man kan hoppa ut den lilla. Köpte även hem Hallonsbladste igår, se om det kan få nån fart på det hela, vilket jag är tveksam till! :)

• DiZZY

BF + 3 och nu börjar det känns lite segt... .speciellt när min syster fick sitt barn igår :P Fusk! :P

• DiZZY
    Comolla skrev 2011-01-22 23:25:35 följande:
    Igår fick vi våran efterlängtade prinsessa!!!!!! Äntligen Glad
    Grattis!!!
  • DiZZY
    Mamma8412 skrev 2011-01-23 14:25:44 följande:
    Nu väntar vi ju på dig Glad
    Haha, tack! Då får vi vänta länge... jag tror vi har blivit lurade...det kommer inte komma nån bebis :P Ge mig smärta tack!
  • DiZZY
    Mamma8412 skrev 2011-01-23 16:48:13 följande:
    hahahahahahahaha 

Du har inte känt av nånting då?  inga förvärkar eller så ?  
    Nej, inte ett endaste dugg! Inte ens en enda liten sammandragning har jag haft! Jag tror jag mår för bra helt enkelt, bebis väntar ut mig tills jag börjar må dåligt, då kommer h*n. Suck! :P Envis som mor och far sin, haha.

Man kan inte göra så mycket mer än att vänta, känns som om det kommer bli en lång vecka...
  • DiZZY
    Mamma8412 skrev 2011-01-23 17:08:41 följande:
    :)    Ja men i så fall har ni ju yttligare en vecka ni kan passa på o ha extra Mysigt Skrattande

Har du inga smågrejer kvar att plocka me   i tex bebbens rum o så...sånt som får tiden o gå lite ? 
    Ja, vi får ha det Försöka tänka framåt.

Nä, faktiskt inte, allting är klart :P Så typiskt, men men, man får tänka på hur många dagar man har gått som gravid, då är det inte många dagar kvar innan det blir bebis. Här får man gå över 14 dagar innan det blir igångsättning har jag för mig. Har tid hos BM på fredag, skulle inte förvåna mig om jag får gå dit :P
  • DiZZY

Nu har jag gått över fem dagar men nu är det på g!! :D Vakna kl 02 av sjuhelsikens mensvärk!!  aj aj aj aj.
    hade glömt bort hur det kändes....

Svar på tråden Inga Gravida i Sörmland ?