• Mamma8412

Inga Gravida i Sörmland ?

Finns det inga Gravida i sörmland eller är det enbart Sthlm och Göteborg de finns ? Glad

• Svar på tråden Inga Gravida i Sörmland ?
  • Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-01-25 18:27:59 följande:
    Kan man lägga till medlemmar på nån vännerlista här inne eller nåt? 

ingen aning...
  • Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-25 21:18:39 följande:
    ingen aning...
    Nej inte ja heller men ja har gått igenom alla funktioner o kan inte hitta nått
  • Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-01-25 21:23:22 följande:
    Nej inte ja heller men ja har gått igenom alla funktioner o kan inte hitta nått
    du går in på din presentation,i vänster spalt står det "adressbok",där lägger du till dina vänner.. finns även "bjud in vänner"     :=)
  • Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-25 21:34:01 följande:
    du går in på din presentation,i vänster spalt står det "adressbok",där lägger du till dina vänner.. finns även "bjud in vänner"     :=)
    Hahaha jaaa nu så  där inne hade ja faktiskt inte kollat Glad Tack så mycket 
  • Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-01-25 21:39:48 följande:
    Hahaha jaaa nu så  där inne hade ja faktiskt inte kollat Glad Tack så mycket 
    varsågod! :=)
  • Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-25 21:41:11 följande:
    varsågod! :=)
    Va hittar ni på för roligt då ? Glad
  • Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-01-25 21:50:17 följande:
    Va hittar ni på för roligt då ? Glad
    inte mycket.. jag försöker få ordning på min facebook,går inget vidare.. kan inte kommentera andras status. kan själv skriva status,men inte kommentera mitt egna heller... askonstigt! har bytit lösenord (ifall någon kapat mitt konto) ochjag har kollat igenom inställingarna.. fattar inget...

annars är det Greyts anatomy som gäller här hemma,,,

btw tjejen fick nog sin första förvärk igår! idag har hon haft 2.
  • Mamma8412

haha ja de där jävla Facebook   de har varit fel på de nu i flera dagar tycker ja..enda sen dem bytte till den nya profilen Demon

Åhhhh va roligt :) eller a roligt o roligt kanske de inte e men de e ju ett steg närmare Glad

• Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-01-25 22:19:22 följande:
    haha ja de där jävla Facebook   de har varit fel på de nu i flera dagar tycker ja..enda sen dem bytte till den nya profilen Demon

Åhhhh va roligt :) eller a roligt o roligt kanske de inte e men de e ju ett steg närmare Glad
    ja,jag ville inte ha den nya profilen,men helt plötsligt hade jag de tändå. :(  har inte kunnat kommentera på flera dagar nu,störande!!!
  • Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-26 01:17:42 följande:
    ja,jag ville inte ha den nya profilen,men helt plötsligt hade jag de tändå. :(  har inte kunnat kommentera på flera dagar nu,störande!!!
    Ne inte ja heller   o ja tycker man ska få välja de själv men tydligen inte

ja de e skitstörande när man inte kan göra de de e alltid fel på fb känns det som Skrikandes 
Svar på tråden Inga Gravida i Sörmland ?