• Mamma8412

Inga Gravida i Sörmland ?

Finns det inga Gravida i sörmland eller är det enbart Sthlm och Göteborg de finns ? Glad

• Svar på tråden Inga Gravida i Sörmland ?
  • Grodans mamma

Imorgon ska vi på föräldragrupp för 2:a gången.. då skulle vi titta på förlossningsfilm och sen prata förlossning,smärtlindrig och sånt. kan bli intressant..

Har någon av er haft Lotta i k-holm som BM?

Efter föräldragruppen drar vi till Norrköping och hämtar våran vagn!!!!!!!!!!!!! :=)

• DiZZY

Nu har jag gått över fem dagar men nu är det på g!! :D Vakna kl 02 av sjuhelsikens mensvärk!!  aj aj aj aj.
    hade glömt bort hur det kändes....

• Comolla
    Grodans mamma skrev 2011-01-24 00:07:48 följande:
    vad skönt!! hoppas det blir så för oss med. :) men tjejen lär väl gå över länge känns det som...
    men var detta ditt första barn?
    nej mitt andra... första kom åtta dagar över tiden så att bara gå över två va lite lyx :D
  • Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-24 00:26:41 följande:

Imorgon ska vi på föräldragrupp för 2:a gången.. då skulle vi titta på förlossningsfilm och sen prata förlossning,smärtlindrig och sånt. kan bli intressant..

Efter föräldragruppen drar vi till Norrköping och hämtar våran vagn!!!!!!!!!!!!! :=)

Åhh va roligt :) 
  • Mamma8412
    DiZZY skrev 2011-01-24 03:32:40 följande:
    Nu har jag gått över fem dagar men nu är det på g!! :D Vakna kl 02 av sjuhelsikens mensvärk!!  aj aj aj aj.
    Måste kännas härligt nu då :) du får höra av dig när du har tid och ork så vi får höra hur de gick och så

kramGlad 
  • Grodans mamma
    DiZZY skrev 2011-01-24 03:32:40 följande:
    åh lycka till nu!!!!!!!
    Mamma8412 skrev 2011-01-24 13:50:08 följande:
    ja den är så fin! :)
  • Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-24 19:48:23 följande:
    åh lycka till nu!!!!!!!
    Mamma8412 skrev 2011-01-24 13:50:08 följande:
    ja den är så fin! :)
    :)    
  • Grodans mamma

Jaha.. idag är det 37 dagar kvar till BF enligt familjeliv. :) inte långt kvar nu!!

finns det risk att bebisen kommer tidigare om man känner huvudet ligga långt ner? alltså om man känner utanpå...

• Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-25 10:22:21 följande:
    Jaha.. idag är det 37 dagar kvar till BF enligt familjeliv. :) inte långt kvar nu!!

finns det risk att bebisen kommer tidigare om man känner huvudet ligga långt ner? alltså om man känner utanpå...
    De finns nog alltid en risk för att Bebben kommer tidigare än väntat :)

men just om man känner den långt ner. vet jag faktiskt inte, 

Men 37 dagar e inte långt inte tiden går så j*vla fort Glad 
  • Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-01-24 00:26:41 följande:

Heter hon anncharlotta eller nått sånt ? 
Svar på tråden Inga Gravida i Sörmland ?