Inlägg från: Mamma8412
|
-
-
Grattis till tösen jättesötQueenEM skrev 2011-05-09 09:26:35 följande:Hej alla! =) Lördagen den 30 april i vecka 36+5 föddes våran lilla Elvira efter att jag blev igång satt på grund av att jag fick havandeskapsförgiftning, de hann aldrig bli riktigt allvarligt som tur va då doktorn bestämda att vi skulle få ut henne =)
Även fast Elvira är tre veckor för tidig vägde hon 3470 g och var 51 cm lång. Allt gick super bra och har världens snällaste tjej här hemma, bara äter och skiter.. Gråter inte alls mycket (än så länge! )
Elvira samma dag vi åkte hem från BB, den 4 maj. -
absolut :) välkommen hitmammsilon skrev 2011-05-10 00:07:28 följande:hejsan, får man hänga på här?
-
Trevligt :)mammsilon skrev 2011-05-11 20:51:02 följande:jag bor i Västerljung (trosa)
Har du en liten knodd eller väntas de ? :) -
Hailie 2 dagar gammal
Usch va tiden går fort :(
Dem förändras ju så himla mycke på så kort tid men de kommer ju alltid kännas som "igår" dem kom :) -
Hailie 3 Dagar skulle de stå * :)
Hailie 3 månader :)
-
Lillpluttan :) ja hon hade nog vägt en hel del om du gått tiden ut ;) Gick förlossningen bra ? vilka smärtlindringar tog du osv berätta alltid lika kul att höra :)QueenEM skrev 2011-05-09 09:26:35 följande:Hej alla! =) Lördagen den 30 april i vecka 36+5 föddes våran lilla Elvira efter att jag blev igång satt på grund av att jag fick havandeskapsförgiftning, de hann aldrig bli riktigt allvarligt som tur va då doktorn bestämda att vi skulle få ut henne =)
Även fast Elvira är tre veckor för tidig vägde hon 3470 g och var 51 cm lång. Allt gick super bra och har världens snällaste tjej här hemma, bara äter och skiter.. Gråter inte alls mycket (än så länge! )
Elvira samma dag vi åkte hem från BB, den 4 maj. -
Beklagar :(mammsilon skrev 2011-05-12 21:58:36 följande:Har en dotter i himlen som nu ska få ett syskon!
-
:) ja stora killen nu ju :) hur är det med honom nu ?Grodans mamma skrev 2011-05-13 12:11:38 följande:jas usch vad tiden går fort!! om 3 dagar är Lucas 3 månade redan! Från en liten plutt på 2925 gram och 49cm till ca 5600gram och 59 cm.... lite skillnad..
Hailie väger oxå 5600 och är 60 cm :) -
Föresten hur mycket "äter" era gullungar på 1 dygn (ca)
Ja tycker våran äter konstant,Ammar fortfarande men har börjat ge henne ersättning 2 gånger om dagen för då håller hon sig lugnare än om jag bara ammar