Inlägg från: Mamma8412 |Visa alla inlägg
  • Mamma8412

Inga Gravida i Sörmland ?

QueenEM skrev 2011-02-13 14:19:46 följande:
    Nu blir jag nyfiken.. Vad är det för negativt du hört om Nyköping, minns inte vem som skrev det!
    Vi ska nämligen dit när de är dags, alla mina vänner har vart där och säger att de är toppen!

Själv har jag hört negativt om Eskilstuna, spännande! =)
    Men som sagt, man ska väl inte lyssna på det som sägs igentligen.
    De va nog ja som skrev de om de negativa men de va om Eskilstuna ja har hört de om :) 
  • Mamma8412
    Grodans mamma skrev 2011-02-13 11:06:36 följande:
    har ringt förlossningen,de vill att vi kommer in på kontroll. får se om man kommer hem med eller utan bebis! :)
    hoppas det går bra iaf :)   
  • Mamma8412
    DiZZY skrev 2011-02-14 09:06:17 följande:
    Oh hoppas några bebisar vill kika ut snart! :D Heja er!

Jag har sagt till min sambo att nästa gång är det hans tur att vara gravid och föda, haha :) I wish!
    hahahaha ja synd att de inte är möjligt :(  

• Mamma8412
    QueenEM skrev 2011-02-14 12:11:52 följande:
    okej, ja. jag har också hört negativt om Eskilstuna. I början av graviditeten när jag låg inlagd låg jag på Nyköpings sjukhus och jag gillar de, så vi har valt att åka dit.. Än så länge inte hört någe negativt om dom. =)
    :)   ne ja har inte hört nått negativt om Nyköping heller  

Men ja tar de som de blir har ju inget annat val dem kanske har fullt på nått av dem haha 
  • Mamma8412
    QueenEM skrev 2011-02-15 14:09:42 följande:
    ja precis..  =) men hoppas på Nyköping iallafall. Vart vill du åka? Nu har du inte så många dagar kvar va? :)
    Helst vill ja nog till Uppsala hahahaha där har ja hört att dem e toppen :) 

Men de lär o bli E-tuna där känner man ju till "stan" och så bättre än i Nyköping

Nej nu är det 7 dagar kvar  :) 
  • Mamma8412

O du har väl inte heller så långt kvar :) 

• Mamma8412
    Hoppas det gått bra för Skorpan84 & hennes sambo-Tänker på er
  • Mamma8412
    DiZZY skrev 2011-02-17 06:52:13 följande:
    Ja, tänkte oxå på dom :D Kanske har blivit bebis...
    Ja ja tror nästan de skorpan brukar ju va inne här på FL varje dag men nu har hon inte varit de på ett tag :) 
  • Mamma8412
    QueenEM skrev 2011-02-17 12:23:47 följande:
    Jaha okej.. Ja, lite långt till Uppsala kanske :)
    Okej, ja.. då förstår jag att du väljer Eskilstuna, för mig är det tvärt om. Vart mer i Nyköping och "gillar" sjukan där så.

Å, inte alls många dagar.. Jag är bara i vecka 26+2 idag, så jag har måånga dagar kvar :)
    ahaha ja de e ju några extra mil dit om man säger så :) men de e ju klart om man väger för och nackdelar så kanske de jämnar ut sig :)  

men de e ju inte så kul att sitta i en bil i flera timmar me en liten nyfödd heller :(

ja men då ska du absolut köra på Nyköping :)

bara och bara :) de går snabbt för dig nu snart är du i vecka 30 ju :) o se rullar de bara på fram till v 38 haha där tar de stopp hahahaha  
  • Mamma8412
    QueenEM skrev 2011-02-21 14:49:17 följande:
    har de kommit några fler bäbisar?
    inte många som skrivit på länge :)
    Nej inte här iaf :) men ja tror de e på G eller nära iaf  har ju BF idag men den turen har man väl inte så att de kommer :) men proppen har gått o kommit i flera omgångar nu samt att ja har såna fruktansvärda förvärkar så ja håller tummarna :)
Svar på tråden Inga Gravida i Sörmland ?