Inlägg från: Grodans mamma |Visa alla inlägg
  • Grodans mamma

Inga Gravida i Sörmland ?

mamma8412-ja verkligen!!! inte så jävla kul att åka över 30 mil i onödan,inte billigt heller...

För en timme sen åkte de till Uppsala,de fick tid för inskrivning kl 11 idag,operation imomrgon och hemgång på fredag. VILL vara där,men får inte sova kvar på sjukhuset och patienthotellet blir för dyrt.. :( faaan!!!! saknar de så det skär i hjärtat redan!! :(  oroar mig oxå mycket över hur bilresan dit ska gå när hon åker själv med honom!!

• Grodans mamma

Hej alla!

har en liten fråga,är det någon av er som vet hur mycket Arvidssons tar för att avliva en katt?

• Grodans mamma

skulle vilja lägga ut ny bild på Lucas,men vet inte hur jag ska förminska bilderna,de är för stora för att lägga in här tydligen... :(

Han mår bara bra nu,igår gav vi ingen alvedon alls,han verkar inte ha så ont längre,så skönt!!

Ja,vi måste avliva en av katterna,då han börjat gjort utanför lådan sen Lucas kom,inte alltid men oftast bajsar han utanför iaf.. så tråkigt,för han är en mysig kisse annars!!

• Grodans mamma
    Mamma8412 skrev 2011-04-27 12:17:38 följande:
    Om du har något slags bild program / typ Paint eller något så ska du kunna minska formatet på de sättet :) 

Gud så skönt för  lillgrabben :)  

Va tråkigt att höra :(  de e ju de som e de värsta när dem börjar kissa & bajsa utanför...  våran katt har blivit helt annorlunda sen vi fick våran tös,Hon e inte lika jobbig längre o hon e väldigt försiktig mot dottern  verkar nästan som hon e rädd för henne hahaha.

gick in på paint,men hur sjutton ska man göra? helt off på det.. :(
  • Grodans mamma

hittade en gammal bild i mitt bildgalleri här,är det jag kan erbjuda just nu.
    Lucas 7 veckor

Lucas 7 veckor.jpg

nu är han 10 veckor. :)

• Grodans mamma
    QueenEM skrev 2011-05-09 09:26:35 följande:
    Hej alla! =) Lördagen den 30 april i vecka 36+5 föddes våran lilla Elvira efter att jag blev igång satt på grund av att jag fick havandeskapsförgiftning, de hann aldrig bli riktigt allvarligt som tur va då doktorn bestämda att vi skulle få ut henne =)
    Även fast Elvira är tre veckor för tidig vägde hon 3470 g och var 51 cm lång. Allt gick super bra och har världens snällaste tjej här hemma, bara äter och skiter.. Gråter inte alls mycket (än så länge! Flört)

Elvira samma dag vi åkte hem från BB, den 4 maj.
    Grattis! vilken sötnos! liten var hno inte fast hon kom för tidigt,fatta hur stor hon hade varit om du gått tiden ut. :)
    hoppas ni alla mår bra!
  • Grodans mamma
    mammsilon skrev 2011-05-10 00:07:28 följande:
    hejsan, får man hänga på här?
    ja det går bra det. :) var bor du då. :)
  • Grodans mamma
    QueenEM skrev 2011-05-10 17:38:41 följande:
    tack alla! =)
    haha, jaa undra hur stor hon skulle vara om hon fick ligga 3 veckor till , oj oj! =)
    ja då hade hon varit lite större. :) gick allt bra då?
  • Grodans mamma
    mammsilon skrev 2011-05-12 21:58:36 följande:
    Har en dotter i himlen som nu ska få ett syskon!
    beklagar ditt änglabarn Hjärta  när är bebisen beräknad att titta ut?
  • Grodans mamma

jas usch vad tiden går fort!! om 3 dagar är Lucas 3 månade redan!  Från en liten plutt på 2925 gram och 49cm till  ca 5600gram och 59 cm.... lite skillnad..

Svar på tråden Inga Gravida i Sörmland ?