• Oregano

Viktväktarna Online

Gick med i VV online för en vecka sedan. Någon här som är med? Har ni gått ner? Jag tycker att man får äta så mycket. Jag får äta 29 i veckan plus bonus på 35p.

Tycker inte att jag äter mycket mindre än vad jag gjorde innan jag gick med. Kan det verkligen bi något resultat?

Hoppas någon har svar =)

• Svar på tråden Viktväktarna Online
  • Ms M

Japp, för mig har det gett resultat. Har gått ner 4,6 kg på tre vägningar. Alltså tre veckor. :)

Hur har det gått för dig? Var ju ett tag sen du gick med....

• Oregano

Jag har skött mig bra, Dock tränat dåligt, och ätit min VB. Det kanske är därför det har gått lite trögt för mig. 1,5 kilo på 5 veckor. Det börjar nu kännas lite trögt med motivationen när det nänder såå lite!!

Väger 63 nu och vill gå ner ca 5 kg till.

Vad roligta tt det går så bra för dig =) Härligt!!

• miss mamma

Är med jag med tycker inte jag kommer ngn vart .... tycker det är väldigt mkt mat man får äta

Liam <3 Leon <3 Olivia <3
  • Celice29

Jag är också med men har bara vägt mig en gång ännu o då hade jag gått ner 1 kg. Jag tycker också man får äta mkt, speciellt eftersom all frukt är gratis. Sen helammar jag o då får jag en massa extra points. Hoppas att det fortsätter gå neråt! Jag äter sällan av VB och aldrig av aktivitetspoints.

• miss mamma
    Celice29 skrev 2011-02-03 21:03:38 följande:
    Jag är också med men har bara vägt mig en gång ännu o då hade jag gått ner 1 kg. Jag tycker också man får äta mkt, speciellt eftersom all frukt är gratis. Sen helammar jag o då får jag en massa extra points. Hoppas att det fortsätter gå neråt! Jag äter sällan av VB och aldrig av aktivitetspoints.
    Också helammande ..... så då blir det enhel del extra. Tycker jag äter men bara gått ner 300 g, känns lite väl trist
  • Ms M

Jag delammar, så jag äter också 7 extra pp.

Jag har diock lite mer övervikt än dig oregano som ska bort ;) Därför går det nog lite snabbare för mig..

• miss mamma

Ska ner enhel del här... hur mkt ska lr vill ni gå ner

• Ms M

Jag ska ner ca 40 kg sammanlagt.. Det syns inte på mig att jag väger så MKT men så mkt vill jag ner och då blir jag nog nöjd.. Sj?

• Ms M
    miss mamma skrev 2011-02-03 22:10:05 följande:
    ca 30 kilo ..... men går juh så segt
    Ok, hur länge har du varit med? Hur många pp ska du äta?
Svar på tråden Viktväktarna Online