Inlägg från: miss mamma |Visa alla inlägg
  • miss mamma

Viktväktarna Online

Är med jag med tycker inte jag kommer ngn vart .... tycker det är väldigt mkt mat man får äta

Liam <3 Leon <3 Olivia <3
  • miss mamma
    Celice29 skrev 2011-02-03 21:03:38 följande:
    Jag är också med men har bara vägt mig en gång ännu o då hade jag gått ner 1 kg. Jag tycker också man får äta mkt, speciellt eftersom all frukt är gratis. Sen helammar jag o då får jag en massa extra points. Hoppas att det fortsätter gå neråt! Jag äter sällan av VB och aldrig av aktivitetspoints.
    Också helammande ..... så då blir det enhel del extra. Tycker jag äter men bara gått ner 300 g, känns lite väl trist
  • miss mamma

Ska ner enhel del här... hur mkt ska lr vill ni gå ner

• miss mamma
    Ms M skrev 2011-02-03 22:27:07 följande:
    Ok, hur länge har du varit med? Hur många pp ska du äta?
    bara vart med i snart två veckor..... ska äta 35 pp plus 14 för ammningen så blir en väldig massa... sj då
  • miss mamma
    Ms M skrev 2011-02-04 18:05:14 följande:
    Jag började med 36 pp och 7 extra för delamningen, så toltalt 43 st. Men nu har jag gått ner lite ju så äter numera 42 st dagligen. Visst ibland är det mycket men sen är de ju bra att man kan unna sig lite extra då ju :)

Jag bara undrar hur det blir sen när jag helt plötsligt blir av med 7 st..
    Va gott ....Hur länge hade du varit med?
    Hehe mm , känns dock som man inte får tiden att räka till med all mat som man ska få i sig plus göra ja du vet ... ngt förslag 
  • miss mamma

oh tack för tipset ska jag investera i den älskar grytor .
    Ska ta o frysa in jag med varannan vecka här har vi fem barn så då blir det inte mkt tid till att fixa sin "egna"mat.

Måste bara fråga hur ser eran dag med matintag ut, känns som jag bör äta hela tiden 

• miss mamma
    Celice29 skrev 2011-02-05 09:38:27 följande:
    I dag var det vägning och jag har gått ner 1,1 kg. Det är lagom. Nu får jag äta 43 pp om dagen (jag helammar ju). Håller med er andra om att det tar tid med maten o planeringen! Jag försöker alltid göra nåt lite enklare till lunch (wrap, tunnbrödsrulle, soppa m.m.) och det funkar bra. Nu går jag in på min tredje vecka o det är dags igen att planera maten o inköpen!
    Duktig du är .........Går in på min tredje vecka på tisdag.
    Helammar jag med tar sin lilla tid ...........

Hur ser din matdag ut?
    Vad har du i tunnbrödet osv.... bbehöver tips  
  • miss mamma

börjat tappa motivation här vill juh sååååå gärna men tycker inte det händer ngt ....... Måste dock ge det tid o sen försöka mig på att förstå sidan osv

Svar på tråden Viktväktarna Online