• Ms M

Viktväktarna Online

Japp, för mig har det gett resultat. Har gått ner 4,6 kg på tre vägningar. Alltså tre veckor. :)

Hur har det gått för dig? Var ju ett tag sen du gick med....

• Ms M

Jag delammar, så jag äter också 7 extra pp.

Jag har diock lite mer övervikt än dig oregano som ska bort ;) Därför går det nog lite snabbare för mig..

• Ms M

Jag ska ner ca 40 kg sammanlagt.. Det syns inte på mig att jag väger så MKT men så mkt vill jag ner och då blir jag nog nöjd.. Sj?

• Ms M
    miss mamma skrev 2011-02-03 22:10:05 följande:
    ca 30 kilo ..... men går juh så segt
    Ok, hur länge har du varit med? Hur många pp ska du äta?
  • Ms M
    Oregano skrev 2011-02-03 20:52:11 följande:

Jag har skött mig bra, Dock tränat dåligt, och ätit min VB. Det kanske är därför det har gått lite trögt för mig. 1,5 kilo på 5 veckor. Det börjar nu kännas lite trögt med motivationen när det nänder såå lite!!

Väger 63 nu och vill gå ner ca 5 kg till.

Vad roligta tt det går så bra för dig =) Härligt!!

Prova att låta bli vb, så går det nog bättre.. :)
  • Ms M
    miss mamma skrev 2011-02-04 07:43:25 följande:
    bara vart med i snart två veckor..... ska äta 35 pp plus 14 för ammningen så blir en väldig massa... sj då
    Jag började med 36 pp och 7 extra för delamningen, så toltalt 43 st. Men nu har jag gått ner lite ju så äter numera 42 st dagligen. Visst ibland är det mycket men sen är de ju bra att man kan unna sig lite extra då ju :)

Jag bara undrar hur det blir sen när jag helt plötsligt blir av med 7 st..
  • Ms M
    Celice29 skrev 2011-02-04 13:44:29 följande:
    Jag vill sammanlagt gå ner ca 10 kg. Har satt delmål först på 10 %. Få se hur det går! Imorgon är det vägning för mig... spännande!
    Lycka till idag. Hoppas du skriver här :)
  • Ms M

Jag har varit med i 4 veckor men vägt mig tre ggr, så det är gansk nytt för mig med.

Jag gör samma som oregano. När storasyster är på dagis och jag e hemma med lilleman själv så brukar jag göra olika rätter, såsom gratänger o sånt som e lätt att frysa in. Smidigt att ta ut. Det har räddat mig några ggr. Kokboken grytor o gratänger från VV-SKITBRA!!! :)

• Ms M

Hejsan..

Välkomna hit!!

VB är veckobonus man får använda sig av om man vill. Veckobonusen ser annorlunda ut, jag får äta 49 extra pp i veckan om jag vill, vissa äter kanske 40 osv.. Beroende på vad man väger tror jag..

Man kan välja att ionte använda vb men man går garanterat ner i vikt även om man använder hela, enligt min konsulent.

På nätet så kan man söka efter livsmedel o sv. Jag tycker den är bättre än butiksguiden för i butiksguiden står det att en rågkaka (smörgås) är 2 pp men om man äter t ex 2 st så är det inte 4 för två utan istället 3,5 för pp för två sådana.. Så enligt mig är internet bra och behövligt.. jag förstopd mig inte på det direkt men efter ett litet tag så fatta man :)

Jag har varit med som månadsmedlem sen den 12 januari och har gått ner 7,7 kg. Väger mig varje onsdag på möte..

Svar på tråden Viktväktarna Online