äggdonation; du med?
Jag har ännu inte fått någon kallelse till Uppsala för samtal ang ÄD. Det har gått 5 v sedan jag pratade med läkaren som skulle be kvinnokliniken att skicka en remiss. Jag ringde till Uppsala för 3 v sedan, men då hade de inte fått någon remiss men hon sa att de kommer att skicka en kallelse till mig så fort de fått remissen. Därför har jag inte ringt dit nå mer, det är väl bara att vänta. Jag skulle kunna ringa till kvinnokliniken och fråga men jag vet ju inte om det är från sjukhuset där jag gör IVF eller mitt hemsjukhus så jag har inte tagit mig för. Vi ska ju göra ett nytt IVF nu i mars i väntan på detta, kände att jag vill testa en gång till! Om det inte funkar nu heller så blir ÄD nästa steg.
Jag sitter också här och "väntar" på att läkaren skall skriva och skicka in vår remiss till Uppsala. Fyra veckor har gått och vi har ringt två gånger och stött på...
Vården verkar ha för mycket att göra helt klart och de som redan är gravida eller är inne i en IVF-behandling går såklart före eftersom där tickar tiden. En preklimakteriell kvinna kan ju alltid vänta....