• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

systertillknorr skrev 2011-01-03 18:19:09 följande:
    Tack så mycketSkrattande tänk om vi kunde få lyckas nu och slippa utredningen!
    Med sonen plussade vi månaden innan vi skulle på utredning..
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    systertillknorr skrev 2011-01-03 18:38:20 följande:
    Om jag får anledning att testa imorn vilket test ska jag ta? Har ett av apotekets egna, ett vanligt clearblue och ett från quicktests. Vet inte vilket som är bäst att testa med när det är så pass tidigt..
    Läs på dem vilken som är känsligast och testa med den
    Kitty 82 skrev 2011-01-03 19:07:25 följande:
    Har fått svagt pluss idag iaf
    GRATTIS!!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Kitty 82 skrev 2011-01-03 19:16:19 följande:
    Har BIM 7-10 januari så det är ju betydligt tidigare

Men jag hurrar inte så mycket ännu iaf. ska ta fler tester o se vad dom visar sen
    Vad har du för symptom?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Wohoo, tempen flög upp till 37,0 idag! Skrattande Hoppas den stannar där nu!

Håller tummarna för Systeranna och Babymoon

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Limpan 83 skrev 2011-01-04 09:41:03 följande:
    varför är det bra med högre temp? Hasr man inte alltid det mellan ÄL och BIM? Eller är jag helt fel ute Tungan ute
    Min temp har legat ganska stadigt på 36,7 sen efter äl. Igår gick den upp till 36,8 och idag 37,0. Ju högre temp ju större är chansen att jag faktiskt kan vara gravid. Särskilt som att den som sagt legat ganska stadigt på 36,7 och idag tre dagar innan bim gick den upp till 37,0 för första gången på hela denna temp perioden. Den var aldrig så hög förra månaden heller. Så jag hoppas ju att det betyder något positivt nu och att den håller sig där uppe. Den gick upp till 37,0 o tom. upp till 37,2 har jag för mig, några få dagar innan jag plussade med sonen. Hoppas på samma tur nu!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    systertillknorr skrev 2011-01-04 10:09:51 följande:
    Stort fint plus imorse! Det trodde jag aldrig! Shit allt känns helt galetSkrattande
    Åh vad kul!! GRATTIS!!
    Vad var dina symptom o när hade du bim?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    systertillknorr skrev 2011-01-04 11:11:42 följande:
    Tack!Mest menskänningar faktiskt =) så där öm i livmodern och dessutom flytningar så jag trott att mensen skulle komma när som helst i flera dagar. Och kissnödig i MASSOR, kissar verkligen hela tiden... lite annorlunda "menskänningar" än vanligt, känt av ländryggen + att det dragit en del runt livmodern men eftersom jag varit så övertygad om att mensen skulle komma närsom har jag inte reagerat på det så mycket... det jag reagerade på mest var att det igår gått 15 dagar sen äl och jag har ju kort lutealfas =) känns så konstigt, trodde inte på plus och absolut inte så starktSkrattande
    Har du nå symtom?
    Jag har ont i brösten, känner mig svullen om magen, mkt finnar, dov mensvärk blandat med svagt illamående till o från,det spänner o drar till vid livmodern i mellanåt, igår kände jag både av en svag yrsel och fick en ordentlig halsbränna. Och min temp går just nu stadigt uppåt. Från att ha legat ganska stadigt på 36,7 sedan äl, till 36,8 igår och 37,0 idag
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    annakohler skrev 2011-01-04 11:43:56 följande:
    får ni mycket finnar inför en graviditet eller mens??
    har inte en enda finne
    Jag brukar få enstaka finnar inför mens vissa månader, men aldrig så här mkt som jag har nu. Så jag hoppas ju att finnarna+ökande temp ska vara något positivt denna månaden
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag kom att tänka på en sak till faktiskt som förhoppningsvis kan ha med graviditet att göra.. Jag tappar o glömmer ord som aldrig förr.. Gjort det nu dem 2-3 sista dagarna

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    annakohler skrev 2011-01-04 11:51:40 följande:
    jag får alltid finnar innan mens varje månad har aldrig slagit fel, men nu har jag inga alls, kollar varje gång jag har varit på toa om jag har fått några hehehe
    Kanske är ett grav tecken för dig då?
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!