Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Är det bara jag som kan tycka att tiden mellan mens o äl KÄNNS långsam när man "är där" sas, men när väl äl varit och man tänker tillbaka, så gick tiden faktiskt rätt fort ändå?
Är det bara jag som kan tycka att tiden mellan mens o äl KÄNNS långsam när man "är där" sas, men när väl äl varit och man tänker tillbaka, så gick tiden faktiskt rätt fort ändå?
Jag måste få fråga er.. Ni som lyckas få till det var annan dag i en hel vecka (och mer?), hur lyckas ni? Vi kan få till det var annan dag i tre dagar (alltså tex måndagen och onsdagen), sedan orkar inte min man mer på några dagar
Jag tror att vi kan ha gjort ett fel hela tiden denna gången (sedan vi började försöka med syskon). Vi har slutat att ha sex så fort jag haft min äl. Pga att vi legat i så mycket från mensen och fram till äl. Har kanske haft sex en gång till precis innan mens, men annars inget. Kan ju vara så att jag haft senare äl än test o temp visat? Så denna månaden ska jag se till så att vi fortsätter ha sex regelbundet enda fram till Bim
Välkommen alla nya!
Vi ska på adventsfika nu i em. Ska bli mysigt bortsett från att det även kommer kännas jobbigt.. Där kommer vara två stycken med mysiga grav magar.. *suckar* Vill också vara en av dem ju!