• BabyW

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Tja, kanske....? Hihi!

• BabyW

Nej, har man fått minsta lilla streck så kan man ju bara inte vänta en vecka till, eller nåt! Mannen är på mig att jag ska testa innan fredag!! Han fyller år nu den 19e april så OM det skulle vara ett plus, så hade det ju varit en kanonfin (om än något tidig) födelsepresent för hans del.

• BabyW

TESTA DIG IGEN!!! Det låter ju som att du är gravid med ömma bröst OCH bröstvårtor!! Och förlåt men jag har inte för mig att din mens brukar vara sen, eller..?!?

• BabyW
    MiAmore skrev 2011-04-04 18:44:16 följande:
    Nej den brukar ju inte det.. Jag ska iaf börja med att tempa mig imorgon bitti, så får jag se hur jag gör med testandet efter det.. Men har inte mensen kommit imorgonbitti blir det troligtvis att jag tar ett nytt test *ler*
    Ja, gör det!! Och när du testat så MÅSTE du skriva direkt!!!  Tungan ute
    Bäbis2011 skrev 2011-04-04 19:18:21 följande:
    BabyW: kom igen testa nu då . jag backar upp din man
    både jag och min gubbe håller tummarna för dig/er
    TESTA, TESTA, TESTACool

jag plussade igår igen( bim -4) så nu hoppas vi att det stannar kvar, och på testet va det absolut ingen tvekan denna gången Skrattande
    Tack för stöttningen från er båda!!!  {#emotions_dlg.flower}  Jag är VÄÄÄLDIGT sugen!!  Tungan ute  Men är det då negativt, så tänker jag inte som man "borde" - att ett plus visst kan komma några dagar senare... Utan då rasar min värld ihop totalt, det vet jag!!  Rynkar på näsanJag har ju dessutom erfarenhet vid tidigare graviditeter, att jag får plus VÄLDIGT sent (1-2 veckor efter BIM)! Så ärligt talat så känns det (i min värld iaf) HEEELT omöjligt att det skulle kunna bli ett plus imorgon i vilket fall som.

Men jag får som sagt se hur länge jag kan hålla emot pressen från älsklingen!!  Flört  LOVAR att skriva när jag nu än testar...

Gud vad härligt att du fick ett tydligt nu!!!  Skrattande 
    ❤❤  Alexander -97 ★  Madeleine -99  ❤❤ 
  • BabyW
    Swn skrev 2011-04-04 20:45:15 följande:
    Tack alla som håller tummar och tår jag gör samma för er!! Ja jag kommer testa imorn igen:) hihi:) förstår dig BabyW man blir så himmla besviken varje gång det inte visar nåt! Jag visade mitt test för killen och först såg han inget men när han tittade extra noga så såg han strecket :) men det e super svagt så vi får se om det blir tydligare imorn..,
    Åh, jag tror verkligen på att du får ett tydligare streck imorgon!!  Skrattande  Håll oss underrättade!!  Tungan ute
    ACJL skrev 2011-04-04 20:54:56 följande:
    Håller tummarna för samtliga som väntar på plus!!! Å BabyW det låter väldigt lovande med alla dina symtomer!{#emotions_dlg.flower}

Sj är jag på pissigt humör över att inte vara gravid! Min mens/äl är så oregelbunden att jag inte har koll på nåtSkrikandes
    Det var den inte förut så då var det ingen konst att bli gravid men nu....trodde det skulle rätta till sig efter att jag hade slutat amma helt men nej.

Ja ja ska titta på en unge i minuten nu och gråta en skvätt med deras lycka! Är ju såååå fantastiskt!!Hjärta
    Ja, vi får väl se... Hoppas ni alla har rätt och tack för att ni tror på mig!!  Hjärta

Jobbigt när det inte är regelbundet. Man vet ju liksom varken ut eller in... Du FÅR vara på pissigt humör, gumman!!!!  Flört  Jag kan tipsa dig om Efamol, som både ska korta cykeln, minska på blödningarna och hålla PMS-besvär i chack! Finns i Hälsokostbutikerna. Glad

Jag ska också se på "En unge i minuten" nu!  Skrattande  Du är inte ensam om att fälla några tårar. Det gör jag med!!  Skäms
  • BabyW
    DazHamster skrev 2011-04-05 17:37:44 följande:
    Förlåt tjejer de blev väldigt långt men jag varnade er ;) Hoppas alla läser åh kan få en glimt hopp av de här =)
    Låter verkligen som att hjälpen är påbörjad och att det ljusnar för dig/er!!  Skrattande  Jättekul att höra (läsa)!
    ACJL skrev 2011-04-05 18:15:59 följande:

DazHamster: Hoppas det ska funka!Glad

Tack för stödet!
    Jag hoppas så klart att jag är gravid annars hoppas jag att min mens kommer snart, för enligt min gamla cykel så ska jag ha bim i morgon. men tyvärr känner jag inte av något utav deObestämd

Bra att du inte känner av mensen ju! Och man behöver absolut inte känna av en graviditet så tidigt!!!  Flört  Kolla på Trollbusarna, som inte känner något alls och hon har ju ändå fått sitt plus.

Håll hoppet och modet uppe och skriv imorgon hur det gått. Tänker du testa imorgon om inte mensen dykt upp..?  Tungan ute
    LängtarL skrev 2011-04-05 18:27:35 följande:

Hej tjejer!

Dazhamster- Var det slidkatarr du hade? för det låter som den behandling du får? blandat med svamp? Har haft mycke sånt där själv, så därför känner jag igen alla dom prepparaterna du tar nu=) *ler*

För mig gick det åt helvete den här månaden, mensen kom igår..... två dagar för tidigt=( Nu går man in på 11.e försöket och man börjar undra om man ens kan bli gravid...

Håller mina tummar för er tjejer! och hoppas ni får era pluss i alla fall! Hjärta

Usch vad trist att det blev mens istället för plus...  Rynkar på näsan  Men underbart att du redan är på g och tar nya tag!!!  Skrattande

Klart du kan bli gravid!! Du måste tänka positivt! Finns ingen anledning att gå och tro annat ju. Då mår du bara dåligt, vännen...  Skäms

-------------------------------------------------------------------------------------

Någon som har koll på hur det går för Maajsi..? Inte sett henne på ett bra tag, tycker jag.  Obestämd  Annars har vi väl rätt bra koll på dem/oss som har BIM den närmsta tiden eller som previs har haft. Är ju rätt flitiga på att uppdatera oss allihop!  Cool

Härligt att se att vi kör på i maj också!!!  Tungan ute  Hoppas självklart att det trillar in en del plus under resterande av april också!!  Flört  Hoppas (sådär lite i smyg iaf) att även jag kommer bli en av dem...   Skäms

HjärtaHjärta

BIM-LISTAN

DazHamster - ÄL 17 mars / BIM 1 april (14:e försöket)
    MiAmore - ÄL 20 mars / BIM 3 april (9:e försöket)
    Maajsi - ÄL 21 mars / BIM 5 april (5:e försöket)

ACJL - ÄL 23 mars / BIM 6 april (6:e försöket)
    BabyW
    - ÄL 23 mars / BIM 8 april (försökt i 21 månader)
    Swn - ÄL 25 mars / BIM 8 april (11:e försöket, 2:a barnet)

Tiina84  -  ÄL 29 mars / BIM 15 april (8:e försöket, inga barn)
    SoMa72  -  ÄL 2 april / BIM 17 april (9:e försöket)

Brooklyn  -  ÄL 16-18 april / BIM 3 maj (6:e försöket, 2:a barnet)
    Lyckliglängtan  -  ÄL 18 april / BIM 4 maj (11:e försöket)

Plus - listan

Myrran81 - plus på BIM -7
    Laref  -  plus på BIM ?
    Systertillknorr  -  plus på BIM+3
    Elle1984  -  plus på BiIM -?
    Lovika83  -  plus på BIM +3/4
    Matematik  -  plus på BIM -1
    AngelandDevil  -  plus på BIM -1
    HelenFr  -  plus på BIM -1
    Babymoon  -  plus på BIM -3
    AngelandDevil  -  plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan  -  plus på BIM +/- (?)
    Delight87  -  plus på BIM +1
    Adora1  -  plus på BIM +8
    Daniela01  -  plus på BIM -4
    Chokladmuffins  -  plus på BIM ?
    Skyrocket  -  plus på BIM -4
    Baby88  -  plus på BIM ?
    T inne  -  plus på BIM -4
    Dellz  -  plus på BIM +2
    FruDahllöw  -  plus på BIM -1
    Lilla Ego 07  -  plus på BIM +1
    Limpan 83  -  plus på BIM -4
    Bebis11  -  plus på BIM -6
    Deeya  -  plus på BIM -7
    Sommar  -  plus på BIM -2
    Bia 80  -  plus på BIM -6
    Trollbusarna - plus på BIM -2

HjärtaHjärta
  • BabyW

Förresten, en lite korkad fråga, kanske..?  Skäms 

Jag har även läst ett antal lite äldre trådar här på FL och jag har fått för mig (rätta mig nu om jag har fel, alltås), att det finns några slags tidsbegränsningar på hur länge en tråd är aktiv. Är det någon som vet om det är så och isf hur förhindrar vi dem från att stänga denna underbara tråden..???  Hjärta

Kramar

• BabyW
    Daniela01 skrev 2011-04-05 19:52:06 följande:
    jag tror att de har tagit bort det nu? har för mig att jag läste det nångonstans?
    Ja, men då så!  Skrattande  Då får vi hoppas att dom inte ändrar tillbaka det igen bara...  Flört
    Maajsi skrev 2011-04-05 20:07:10 följande:
    ja jag har inte försvunnit :) Jag har försökt undvika att tänka på detta så gott som möjligt. Man blir så besviken annars.  Jag kan tyvärr säga varken bu eller bä. Ingen mens har kommit men har inte heller testat mig. Känns inte som att nån mens är påväg heller. Men tänkte vänta till på torsdag ifall menscykel har gått tillbaka till de vanliga 30 dagarna. Jag hade lite illamående i slutet av förra veckan å spända bröst. Nu har jag blivit förskyld å hes så har väl varit mer fokus på de.
    Men hej - där är du ju!! Skrattande

Förstår helt och hållet det där med  besvikelsen. Duktigt av dig att du kunnat hålla dig borta ju!  Glad

Illamående och spända bröst låter ju lovande i sig och har du inte mensen-är-på-väg-känningar heller så är det ju bara positivt!  Tungan ute  Usch och blä för förkylningar och elände...  Rynkar på näsan

Krya på dig och skriv när/om du testar dig!!  {#emotions_dlg.flower}  Vi är så nyfikna ju!  Flört
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!