Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Tja, kanske....? Hihi!
Tja, kanske....? Hihi!
Nej, har man fått minsta lilla streck så kan man ju bara inte vänta en vecka till, eller nåt! Mannen är på mig att jag ska testa innan fredag!! Han fyller år nu den 19e april så OM det skulle vara ett plus, så hade det ju varit en kanonfin (om än något tidig) födelsepresent för hans del.
Så du tänker testa imorgon igen, antar jag?? :-P
TESTA DIG IGEN!!! Det låter ju som att du är gravid med ömma bröst OCH bröstvårtor!! Och förlåt men jag har inte för mig att din mens brukar vara sen, eller..?!?
Bra att du är på g igen, Brooklyn!!
DazHamster: Hoppas det ska funka!
Tack för stödet!
Jag hoppas så klart att jag är gravid annars hoppas jag att min mens kommer snart, för enligt min gamla cykel så ska jag ha bim i morgon. men tyvärr känner jag inte av något utav de
Hej tjejer!
Dazhamster- Var det slidkatarr du hade? för det låter som den behandling du får? blandat med svamp? Har haft mycke sånt där själv, så därför känner jag igen alla dom prepparaterna du tar nu=) *ler*
För mig gick det åt helvete den här månaden, mensen kom igår..... två dagar för tidigt=( Nu går man in på 11.e försöket och man börjar undra om man ens kan bli gravid...
Håller mina tummar för er tjejer! och hoppas ni får era pluss i alla fall!
Förresten, en lite korkad fråga, kanske..?
Jag har även läst ett antal lite äldre trådar här på FL och jag har fått för mig (rätta mig nu om jag har fel, alltås), att det finns några slags tidsbegränsningar på hur länge en tråd är aktiv. Är det någon som vet om det är så och isf hur förhindrar vi dem från att stänga denna underbara tråden..???
Kramar