Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Men jag är kvar och håller ett vakande öga på er
Så mig blir ni fasiken inte av med
Förlåt, men jag MÅSTE bara få gnälla av mig lite, förresten...
Jag är ju bara på ÄL+6 idag, men har sedan ett par dagar haft en sån GRYM jä-la halsbränna!!! Kan inte äta vad som och inte dricka en droppe kaffe eller nåt. Och jag har haft magkatarr vid flera tillfällen tidigare i livet, men då brukar jag alltid få en lite svidande känsla i magen först som sen efter nån vecka övergår till svidande plus halsbränna. Aldrig haft det såhär förr! Det bara kom så plötsligt!!
Pratade med min gyn idag om det kanske kunde vara min Ovitrelle-spruta (den innehåller ju HCG-hormon och man kan ju få halsbärnna vid hormonomslag som t ex i början av en graviditet), men hon trodde absolut INTE att det var sprutan. Hon tyckte isf att det skulle kommit när jag tog sprutan, och inte så sent som 4 dagar efter jag tog den. Då har ju HCG-nivån redan halverats minst en gång... Nähä, så vad händer då??
Dessutom har jag redan börjat få lite svaga molvärks-/mensvärkskänningar... SUCK!! Och jag som bara är på BIM-10 idag... Ska jag behöva känna så här redan då?!? Jag brukar ju inte känna något av att mensen är i antågande ALLS - det brukar mest komma som en total överraskning när den dyker upp...
Klart att jag är beredd att både ha ont i magen och få halsbränna när jag väl är gravid, men jag är urless på att ha "symptom" utan att ens vara gravid... Och halsbränna och molvärk så här tidigt i cykeln är ju ens ett PMS-symptom!! (Eller, har jag fel....? )
Det är ju själva f-n att det ska vara så svårt att EN enda liten simmare (av i vårt fall 75 miljoner) ska lyckas nå fram till ägget............!!!