Inlägg från: systertillknorr |Visa alla inlägg
  • systertillknorr

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Usch jag vet inte när jag ska våga testa... Är så rädd att få negativt, då får jag hellre mens än minus! Uteblir mensen väntar jag väl till de börjar sparka då vet jag =P fast man blir ju knäpp av att inte veta... Visst borde inte mensen bli sen utan anledning om man vet när äl skedde ?

• systertillknorr
    MiAmore skrev 2011-01-03 18:00:31 följande:

Tack, jag hoppas det med!

systertillknorr skrev 2011-01-03 17:56:49 följande:
    Usch jag vet inte när jag ska våga testa... Är så rädd att få negativt, då får jag hellre mens än minus! Uteblir mensen väntar jag väl till de börjar sparka då vet jag =P fast man blir ju knäpp av att inte veta... Visst borde inte mensen bli sen utan anledning om man vet när äl skedde ?

När är det du har bim? Mensen kan ju bli sen även om man vet när äl skedde, om man har det väldigt stressigt. Men annars borde den inte bli sen

Hade bim i helgen, borde fått allra senast igår... Å nej va synd =( va de enda som fick mig att hoppas lite, att lutealfasen alltid är den samma, att det bara är perioden mellan mens och äl son kan diffa av stress och sånt =(
    Vet inte om jag är stressad direkt men hoppas ju på bebis
  • systertillknorr
    MiAmore skrev 2011-01-03 18:06:53 följande:
    Men är du inte stressad tror jag inte din mens är sen av den anledningen. När ska du ta modet till dig att testa då?
    Ok va sköntSkrattande kanske imorn om den inte kommit... eller jag MÅSTE nog egentligen ta det då för känner att plugget blir lidande när jag bara går och funderarTungan ute men jag vill ju å andra sidan inte testa i onödan heller
  • systertillknorr
    MiAmore skrev 2011-01-03 18:16:48 följande:
    hihi, lycka till oavsett när du väljer att testa dig
    Tack så mycketSkrattande tänk om vi kunde få lyckas nu och slippa utredningen!
  • systertillknorr
    MiAmore skrev 2011-01-03 18:20:15 följande:
    Med sonen plussade vi månaden innan vi skulle på utredning..
    Vilken lycka <3
  • systertillknorr

Om jag får anledning att testa imorn vilket test ska jag ta? Har ett av apotekets egna, ett vanligt clearblue och ett från quicktests. Vet inte vilket som är bäst att testa med när det är så pass tidigt..

• systertillknorr

Tack så hemskt mycketGlad allt känns så overkligt! Trodde inte vi kunde bli gravida, ställt in mig på att fullfölja utredningen och sen att det skulle bli behandling för vår del...

• systertillknorr
    MiAmore skrev 2011-01-04 10:56:39 följande:
    Åh vad kul!! GRATTIS!!
    Vad var dina symptom o när hade du bim?
    Tack!Mest menskänningar faktiskt =) så där öm i livmodern och dessutom flytningar så jag trott att mensen skulle komma när som helst i flera dagar. Och kissnödig i MASSOR, kissar verkligen hela tiden... lite annorlunda "menskänningar" än vanligt, känt av ländryggen + att det dragit en del runt livmodern men eftersom jag varit så övertygad om att mensen skulle komma närsom har jag inte reagerat på det så mycket... det jag reagerade på mest var att det igår gått 15 dagar sen äl och jag har ju kort lutealfas =) känns så konstigt, trodde inte på plus och absolut inte så starktSkrattande
    Har du nå symtom?
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!