Inlägg från: systertillknorr |Visa alla inlägg
  • systertillknorr

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Får man tränga sig påGlad? Har bim 1/1 då har vi försökt ett år, är på försök nr 12.
    Nu jävlar ska det plussas för oss alla!

• systertillknorr
    BabyW skrev 2010-12-09 20:20:34 följande:
    Klart du ska vara med!!!  The more the merrier!! Tungan ute

Hjärta  Hjärta

BIM-listan

Laref  -  ÄL ? / BIM 31dec-2jan (5e/6e försöket)
    Systertillknorr  -  ÄL ? / BIM 1 jan (12e försöket)
    LetUsDoNumberTwo  -  ÄL 18-20 Dec / BIM 2 Jan (Försök 12)
    BlirSnart85  -  ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (21:e fösöket)
    Lovika83  -  ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2a försöket)
    Baby W  -  ÄL 21 dec / BIM (6-)8 jan (15e försöket)
    Babydreamer  -  ÄL 22 dec / BIM 8 jan (? försöket)
    AnnJan  -  ÄL 25 dec / BIM 9 jan (2:a försöket)

Hjärta  Hjärta
    Tack =)
    Ser fram emot en riktig plussar månad i januariSkrattande

Jag är lite osäker på hur vi ska göra i fortsättningen, börja med ältester igen efter typ ett halvårs uppehåll eller bara ta det lugnt och njuta av varandra? Hur gör ni?
  • systertillknorr
    BabyW skrev 2010-12-09 21:10:01 följande:
    Jag behöver inte ÄL-tester för jag får tabletter på vissa dagar samt spruta på en speciell dag i min cykel för att verkligen få ÄL. Men vi har inte kört med ÄL-tester så många gånger inan, för vi har sex 5-6 dagar i veckan så vi lär pricka in det ändå! Tungan ute Dessutom kan jag inte ta miste på när jag har ÄL. Det känner jag tydlgt! Glad
    SofiaO skrev 2010-12-09 20:34:47 följande:
    Ställer mig i raden....
    Mensen kom idag och jag är nu RIKTIGT less.....

ÄL 21-23 dec / BIM runt 8 januari (5:e försöket).....

Vet dock inte hur jag lägger in mig på listan...?
    Ok! Funkar det bra? Har du pco? Ska till gyn nästa vecka för att kolla om jag har äl och så. Hur länge har du medicinerat för att få äl? Skönt att du känner tydligt =)

Vi myser också ofta och jag vill att det ska kännas bra och inte stressat allt samma så vi kör nog på =)
  • systertillknorr

Ojoj jag är så nervös inför imorn... Liksom för första gången ska jag till en gynekolog för att kolla av så att allt är ok för att det går trögt i barnverkstaden, det är ju jobbigt nog att sätta sig i en gynstol! Hur klarar man av att gå dit ?!

• systertillknorr
    BlirSnart85 skrev 2010-12-14 21:22:25 följande:
    Tänk så att det kommer gå bra. Oftast är det inget fel. Sen om det nu sku vara det, kommer ni iaf få hjälp på traven:)

Sen gynstolen då, tar ju bara ett minut el nåt, tänka på nåt annat än vad som just händer kanske? Det är ju bara deras arbete att hjälpa:) Kanske lätt för mig att säga, men tycker inte det är så jobbigt faktisk.

Lycka till iaf:):):)
    Tack så mycket =)
    det är just det, vad är värst att det hittar ett fel som går att åtgärda eller inget alls? Det löser sig säkert =)
  • systertillknorr

Tack för peppen tjejer =)

sommar: Va härligt då går det nog fort ska du se! Va ett smart drag tycker jag att gå dit och se att allt såg så bra ut =)

Just nu håller jag mest tummarna för att gynekologen ska vara trevlig, usch har stött på alldeles för många inom landstinget som är spydiga och arroganta =( hoppas de är bättre hos dom (de är ett litet, privat ställe)

• systertillknorr
    LängtarL skrev 2010-12-15 11:24:31 följande:
    Tack BabyW :)

systertillknorr: Hur gick det hos gynekologen? hoppas du fick en trevlig! funderar själv på att uppsöka en. men det känns lite jobbigt. Kanske kan ditt svar uppmuntra lite=)
    Ska dit kl 14 så åker iväg om en timme (om jag vågarTungan ute) så jag hoppas att jag kan uppmuntra dig i eftermiddag =)! Fan det är så jobbigt att va nervös, min mage pallar inte sånt...
  • systertillknorr

Det gick bra =) hade fin livmoder och fina äggstockar! Men vi har fått remiss för provtagning nu, måste se om det finns några bra simmare och om äggen släpper som dom ska. Hoppas jag slipper det, för måste ändå vänta till nästa månad eftersom vi snart reser bort, hoppas det tar sig NUUU!

• systertillknorr
    sommar skrev 2010-12-16 10:52:57 följande:
    systertillknorren. Hur länge har ni försökt??? Skönt att det gick bra. Kramar
    Ett år nu vid nyår, vi är på 12e försöket nu. Men i början tog vi det lite som det kom, i april började vi med ältest och att försöka pricka ordentligt. Hur länge har ni försökt? Kram
  • systertillknorr
    LängtarL skrev 2010-12-16 12:57:59 följande:
    Va skönt att höra=) fick du en bra gynekolog? Jaa det är klart vi hoppas på att du slipper, Det ska ta sig för oss den här månaden Glad Var ska du resa bort då? {#emotions_dlg.flower}

Jo då, hon var trevlig och tog mig på allvar=)! Ja januari ska ju bli en månad i plussets tecken för oss allaHjärta

egentligen ska vi resa "hem" ner till sörmland och fira jul med släkten, ska bli så mysigt! Förra året hann vi inte ner.

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!