Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Får man tränga sig på? Har bim 1/1 då har vi försökt ett år, är på försök nr 12.
Nu jävlar ska det plussas för oss alla!
Får man tränga sig på? Har bim 1/1 då har vi försökt ett år, är på försök nr 12.
Nu jävlar ska det plussas för oss alla!
Ojoj jag är så nervös inför imorn... Liksom för första gången ska jag till en gynekolog för att kolla av så att allt är ok för att det går trögt i barnverkstaden, det är ju jobbigt nog att sätta sig i en gynstol! Hur klarar man av att gå dit ?!
Tack för peppen tjejer =)
sommar: Va härligt då går det nog fort ska du se! Va ett smart drag tycker jag att gå dit och se att allt såg så bra ut =)
Just nu håller jag mest tummarna för att gynekologen ska vara trevlig, usch har stött på alldeles för många inom landstinget som är spydiga och arroganta =( hoppas de är bättre hos dom (de är ett litet, privat ställe)
Det gick bra =) hade fin livmoder och fina äggstockar! Men vi har fått remiss för provtagning nu, måste se om det finns några bra simmare och om äggen släpper som dom ska. Hoppas jag slipper det, för måste ändå vänta till nästa månad eftersom vi snart reser bort, hoppas det tar sig NUUU!
Jo då, hon var trevlig och tog mig på allvar=)! Ja januari ska ju bli en månad i plussets tecken för oss alla
egentligen ska vi resa "hem" ner till sörmland och fira jul med släkten, ska bli så mysigt! Förra året hann vi inte ner.