-
Åh va spännande! Brukar du vara regelbunden? Isf tror jag att ni har tur den här månadenannakohler skrev 2011-01-01 10:23:56 följande:ingen mens här i sikte än i alla fall förmodligen bim+4
-
Åh då då håller jag mina tummar och tår för att du får ett fint plus i slutet av januari! Borde vara goda chanser tycker jag efter både spolning och stimulering =)Daniela01 skrev 2011-01-01 10:58:50 följande:Åh vad spännande!! Hoppas hoppas på ett pluss.. Det hade varit en riktigt bra start på året
Bim var nu igår, men tyvärr kom mensen. Men januari är inte slut än, får hoppas på slutet av månaden
Skall på äl-spolning och äl-stimulering, så det ska bli spännandeSuck ja det är lite halvtrist när de säger så, det bästa är när de lägger till den extra kommentaren "men varför ska inte NII ha barn, det är ju sååå underbart med barn, och jag njuter sååå av min graviditet.."skruttnorpan skrev 2011-01-01 10:51:59 följande:Var det någon mer än jag som råkade ta ett glas för mycket igår?? Hatar dagen efter...helt vidrigt! Hamnade på en fest där en 38årig kvinna gravid i 6e månaden med sitt första barn satt och berättade om att det hade gått sååå lätt och de hade inte en s börjat försöka på riktigt utan det bara bleeev...Tänk att det kan vara så olika för folk...Ett par glas slank nog ner bara för att jag skulle dämpa orden lite, haha!
Bäbis2011- GRATTIS!!! Hoppas verkligen inte att det är rester, utan en ny liten stjärna som hälsar på! Håller tummarna för er!
vem vet, vi kanske oxå blir sånna bitchar sen hehe.. -
Ser ett svagt men brett plus! bådar gott det här gud va spännande! Vänta nån två dagar och testa igen så är det ingen tvekan sen! När hade du bim?Bäbis2011 skrev 2011-01-01 11:53:38 följande:
v
ad ser ni???? berätta -
Oj va härligt! Då är det säkert en envis liten rackare som klamrade sig fast riktigt snabbtBäbis2011 skrev 2011-01-01 12:08:08 följande:vi kunde inte hålla oss som man kanske borde så vi testade på bim -6 ha ha
men visst ser det bra ut . -
Tycker du ska lita på gyn testa igen om några dagar så ska du se att det blir starkare, då känner du dig nog lugnare! För gamla hormoner blir gör ju inte testet starkare..Bäbis2011 skrev 2011-01-01 12:42:17 följande:
Gubben min tror absolut att jag e gravid och att de "gamla" hormonerna inte finns kvar..
Men vad tror ni, jag vågar ju inte tro detta nu...
-
Ha tålamod tjejer! En bit kvar till bim =) ni får säkert starka fina plus bara ni väntar lite!
Mig själv är jag inte lika säker på dock.... Just nu känns det lite hopplöst, men man vet aldrig =) lite konstigt att mensen inte kom senast igår eftersom jag vet när äl var. men kan ju komma idag med, har den inte kommit ikv finns det en god chans! fast den kommer nog innan dess...
-
Nu blir jag lite nervös, ska gå och lägga mig och än har ingen mens kommit! Borde verkligen ha kommit allra senast idag (bara för att jag börjar hoppas lite forsar det välm vilken sekund som helst, eller så vaknar jag i blodbad) kommer den inte innan jag går och lägger mig undrar jag nästan vad som är fel! Det är ju bara fasen mellan mens och äl som är föränderlig, inte den mellan äl och mens...
Om den inte kommer, när ska jag testa då? hade äl 19 dec -
Testade inte idag, kanske tur att man har en sambo som bromsar en ibland det som är skumt är ju som sagt lutealfasen... hade jag inte ältestat + varit på ultraljud hade jag nog inte reagerat på nån dag sen. känns dock som att mensen ska komma hela tiden (gjort sen i torsdags) men om den kommer v arför har min lutealfas blivit längre ?!
Känner mig lite duktig som inte testat än, kanske inspiretats av dig annakoheler! Fast jag har ju inte gått långt över bim =P men brukar alltid testa tidigt... -
Håller tummarna för oss alla tjejer!
Kitty: skumma test, men du har ju inte bim förns den 7e vänta några dagar så får du nog bättre resultat =)
annakohler: börjar bli riktigt spännande nu ju!
-
Håller tummarna för att tempen bådar på något gott!MiAmore skrev 2011-01-03 17:26:19 följande:Vad ni skrivet idag! Är trött o mår inte riktigt bra idag så orkar inte läsa igenom allt ni skrivet Så tar bara lite ego nu..
EGO: Här gick tempen upp till 36,8 idag. Inte så mycket som jag trott o hoppats, men dock ett steg (till) upp sas. Idag har jag haft ont i magen o känt mig lite små illamående till o från, känner mig svullen om magen, kände av en svag yrsel i eftermiddags plus att jag fick en halsbränna utanför denna världen, i eftermiddags. Brösten värker fortfarande väldigt mycket. Åh vad man hoppas o vill!!!