Inlägg från: DazHamster |Visa alla inlägg
  • DazHamster

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

idag kan ja slappna av åh njuta av någon god drink i båten på gatufesten för min mens har troligtvis kommit :D har bara kommit som lite rosa på papperet imorse åh pyttelite på tampongen men inge mer men den kommer nog igång :) om de inte är en nidblödning fast inte så här sent väl? ja sket ju i att göra gravtest då ja vaknade då ja trodde mensen hade kommit :S lol nu blir ja ju nervös!
    Kan de vara skadligt om ja dricker några cider åh någon drink ikväll om ja skulle vara gravid?

• DazHamster
    Adora1 skrev 2011-07-11 08:13:48 följande:
    Faaan också!! Men jag hoppas du hade trevligt på gatufesten!

Vi var inne för onda sammandragningar på förlossningen inatt men allt såg bra ut så vi fick åka hem strax efter midnatt. Har inte sovit så mycket med andra ord...zzzzz... Men skönt att allt såg bra ut, det är nog normalt för mig att ha så ont enl dr. Och det gör inget så länge det inte är farligt. Men lite obehagligt med skärande, knipande smärta...
    Innan turen till Lund hade jag dock födelsekalas och det var mycket trevligt Solig . God tårta och fina presenter!
    men vilken vecka är du i nu då?
    jag ska ner i vikt innan de blir bebis så mig gjorde de inget =)
  • DazHamster

Jättegrattis till båda två! Vad skönt att de trillar in fler plus nu =)
    ja kan inte klistra in listan men den finns på sidan 398 iaf om någon annan kan ta fram den =)

• DazHamster

såg nu att det är bara 6 st kvar på listan som inte plussat än. Men de ska nog vända förr eller senare hoppas nu snart iaf för oss som är kvar :D

• DazHamster

Här kämpar vi tillsammans mot ett fint plus dock är vi inte många kvar men dom som redan plussat är här åh kikar till oss ibland :) vi stöttar varandra åh tröstar :) jag trivs jättebra här för här kan man va sig själv utan att någon ska döma en. Hur länge har ni försökt? Skriv in dig i listan vetja :)

• DazHamster
    83Lovika skrev 2011-07-15 11:57:49 följande:

Till dig DazHamster som gillar magbilder hihi. Tar varannan vecka. Dessa är morgonbilder, magen blir större på eftermiddagarna.
    oj så tidigt de började synas på dig :D jättefin bebismage du har =) vet du vad det blir för nått eller har du någon gissning?
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!