LängtarL skrev 2011-05-16 19:26:45 följande:
Heej alla tjejer! jag är oxå kvavr, men är inte så aktiv med skrivandet. men är inne och läser hela tiden!
Är inne på försök 12 nu och inväntar äl nu i veckan. jag och min sambo kör varannan dag tekniken denna månad
och hoppas verkligen det ska funka!
Va skumt med två äl på en månad! men låter ju super bra om du kan ha två chanser varje månad=)
Hur går det för alla andra? hur många är vi kvar som inte fått våra pluss!
Tänker på dig BabyW och hoppas du mår bättre nu, och att allt har börjat lugna sig så att du oxå kan börja försöka snart igen!
Kram på er som är kvar
jag är i alla fall kvar tills vi alla fått våra pluss!=)
varannan dag tror ja nog är de bästa man kan göra för kör man varje dag så hinner ju spermierna inte utvecklas fullt till snabba simmare :D jag stannar också tills alla får sina plus! om de så ska ta år åh dar!! förhoppningsvis inte men ibland kan de ju bli så :S
De enda ja känner av pergotime eller de gör ja ju egentligen inte men jag får mer hormoner som sprudlar om mig så ja kan vara jätteglad men ett ord fel så får ja en snetändning åh blir helt rabbiat! ja vart riktigt snortokig i lördags då karln min kalla mig värdelös om man skulle läsa mellan raderna åh i normala fall så hade ja väl ifrågasatt varför han tycker så men nu blev ja jätteledsen åh tokgrinade åh skulle "rymma" från mitt eget hem men han höll fast mig så ja sparka åh slog mig loss tills han väl släppte mig då drog ja järnet därifrån åh bad han fara åh flyga osv. osv. men vi redde upp de åh kom fram till att de e nog pergotimen som gör att ja får ett häftigare humör!
Jag hoppas att de blir något nu men är som sagt orolig att de blir många ägg som blivit mogen :S
Skönt att höra att många är kvar! :D
Babyw: tråkigt beslut de blev men samtidigt så är de nog de bästa för er just nu åh din dotters också! jag håller alla mina tummar åh tår för att ni ska bli back on the track igen åh att de ljusnar upp för dig och din dotter =) vi finns här för dig oavsett om du vill prata om dina känslor inför vad som händer runt omkring dig eller om du bara vill prata om vädret ;) Jag tror vi är alla lite som psykologer för varandra även om de inte bara gäller graviditet ;P kan vara skönt att få stöd åh råd från främmande människor som man inte känner fast ändå så känns de som man känner er alla =)