• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Bia: Håller tummarna för att det bara är dina slemhinnor som är extra känsliga nu!

Kitty: Har du provat med g-tester från billigatester? Dem har aldrig visat några spökstreck för mig iaf

SoMa72: När hade du bim?

Själv börjar jag gå åt bättringsvägen, har varit magsjuk sedan i fredags. Började i torsdags, men då var det inte så farligt. Men hela fredagen, lördagen och hela förmiddagen idag har jag legat pall i soffan.
    Om jag tolkar gubens signaler rätt lär det bli lite mer än bara vila i soffan ikväll om man säger som så... Tungan ute  Hoppas kan man ju, misstänker att jag har äl någon gång mellan idag-onsd
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Kitty 1982 skrev 2011-03-20 14:46:14 följande:
    Japp jag kör typ bara med tester från tetlagret iaf, även fått spökstreck med cb,rfsu och andra tester, man blir ju less för jag kommer absolut inte kunna lita på ett äkta plus sen OM man nu skulle få ett plus nu
    Men prova ett från billigatester då, om du inte testat med dem tidigare? Dem har som sagt aldrig gett några spökstreck för mig iaf
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    AgnesGN skrev 2011-03-20 17:02:29 följande:
    Nu närmar det sig för mensen hoppas jag. Inne på dag 44 i menscykeln. Men får blodiga flytningar så¨jag hoppas, hoppas den kommer nu snart så jag kan börja äta apiforce och hoppas hoppas att det hjälper att korta ner cykeln avsevärt med ca 15 dagar... =P Vill bli normal ju!! Vill ha lättare chans att få bli mamma. Jag längtar så efter en egen liten. Längtan skriker i mig nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart.... Det är MIN tur nu.... Jag vill ju så gärna...

Hur går det för er andra? =)
    Håller tummarna för att det är er tur snart!
    Jag har inte så bra koll på min äl denna månaden faktiskt, men om jag går efter kroppens signaler så tror jag att den är i antågande. Typ någon gång från idag-onsd/torsd skulle jag gissa på
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag behöver ett råd! Jag har bim den 2/4. Den 30-31/3 ska jag på internat med jobb, vilket jag misstänker att det kommer bjudas på en del i spritväg den 30:onde. Ska jag testa mig innan jag åker iväg (den 29:e isf) eller ska jag vänta med att testa mig tills jag kommit hem?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW: Ok, då tar jag ditt råd
    Kroppen skriker rätt bra ÄL!!! nu, så ska bli spännande att se på tempen imorgonbitti om det verkligen stämmer, eller om jag bara inbillar mig *ler*
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Kitty 1982 skrev 2011-03-21 07:54:19 följande:
    Känner mig allmänt nere nu faktist. Hr en jäkla förkylning som ställt till det för mig inatt så jag tydligen snarkat eller andas skrovligt enl min man så han buffa till mig så jag vaknade och inte kunde somna om
    Har väl sovit 4 timmar bara inatt

Känns inte heller som jag blivit/blir gravid denna månaden heller, bara en kännsla oh dessutom blir jag så ledsen när g-testerna visar neg
    Din negativa känsla har säkert mycket att göra med att du är förkyld och inte sover som du ska. Samt att du testar för tidigt (antar jag). Försök håll modet uppe! Vet att det inte är lätt

EGO: Vi fick till det igårkväll Ett tag såg det mörkt ut; sonen ville inte somna. Men till slut så! Tempen låg på 36,8 i morse. Nu har jag inte tempat mig alls denna månaden, så jag vet ju inte vad den legat på innan äl denna månaden, men tempen borde väl ligga på ungefär samma varje månad? Isf innebär det iaf en stigning på 0,1 grad = äl var igår som jag trodde. Dem månaderna jag tempat mig brukar den ligga på mellan 36,5-36,7 innan äl. Ska tempa mig imorgon också och se om den kanske stiget ytterligare en grad då
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW skrev 2011-03-21 10:51:47 följande:
    Ja, man gör ju som man vill, men det var bara mitt råd iaf.  Glad 

Hur såg din temp ut i morse..? Är det ÄL på gång?  Skrattande  Jag hoppas att din känsla var rätt iaf.  Tungan ute
    Kitty 1982 skrev 2011-03-21 07:54:19 följande:
    Känner mig allmänt nere nu faktist. Hr en jäkla förkylning som ställt till det för mig inatt så jag tydligen snarkat eller andas skrovligt enl min man så han buffa till mig så jag vaknade och inte kunde somna om
    Har väl sovit 4 timmar bara inatt

Känns inte heller som jag blivit/blir gravid denna månaden heller, bara en kännsla oh dessutom blir jag så ledsen när g-testerna visar neg
    Förstår att du är nere, vännen!!  Rynkar på näsan  Men försök verkligen att inte testa, för det är klart dom är negativa så här tidigt. Kan ju ta upp emot 10-12 dagar efter ÄL innan ägget sätter sig, även om det "vanligaste" är runt en vecka.

Är du nu dessutom både lite sjuk och trött efter en jobbig natt, så blir känslorna tyvärr bara värre... Hoppas lite sömn och ett par Panodil kan få dig att må lite bättre.

Krya på dig!!!  {#emotions_dlg.flower}Ja, nu är det minsann dags för de sista av oss att få skriva in sig under PLUS-listan. VÄLDIGT snart!!  Drömmer
    Se inlägg 2988
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW: Vad tråkigt att ni har problem med er dotter. Är det trots eller? Här är sonen inne i värsta trotsåldern, så här prövas också tålamodet och känslan huruvida man egentligen orkar med ett barn till eller inte, rejält.

SoMa: Nej men fy vad tråkigt!! Lider verkligen med er Hoppas att ni får en tid snart så att ni kan få hjälp att bli gravida och få behålla barnet också. *styrkekramar*

Kitty: BRA gumman!! hihi
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Nu när jag faktiskt tänkt lägga till mig i Bim listan denna månaden fungerar det inte att kopiera o klistra in för mig av någon anledning Skrikandes  Någon som vill lägga till mig?

MiAmore:
    Äl 20 mars Bim 3 april (9:onde försöket)

Tack!

♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!