• HelenFr

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Adora1 skrev 2012-05-07 09:21:50 följande:
    HelenFr: Har du fått kortisonsprutor nån gång i lederna?

Japp... Gjorde ont som bara den, tyckte jag... Ska du få det?
  • HelenFr

Adora1: dessvärre är jag extremt tålig mot läkemedel, så det är inte mycket som fungerar. Jag får en lindring av Panocod, mot värk som kommer efter hand men inget som tar bort det ordentligt... Hoppas du slipper något sånt för det är inte roligt...

• HelenFr

Adora: ja citodon är samma, finns också en som heter paracetamol/kodein som också är utbyte till citodon...
    Ja usch magkatarr är hopplöst...

• HelenFr

Min svärmor satte igång sin förlossning med ricinolja, tog 4 timmar...

Här blev det inget denna månaden :( (heller)

• HelenFr
    DazHamster skrev 2012-05-09 08:27:24 följande:
    Men :/ hade ni varit på utredning? tänkte så att det inte ligger någon liten infektion bakom hela denna karusell som saboterar? det var ju troligtvis det som var problemet för mig bl.a. då vi inte blev gravid. Skickar många styrkekramar iaf till dig åh hoppas att det vänder nu :)

Nej har inte varit på utredning... Tog ju en paus i verkstaden och har precis börjat om så att säga... Jag har ju en massa sjukdomar så det kanske är det som ställer till det...
  • HelenFr

Oj har den gått redan, men det kommer säkert att gå jättebra ska du se... De flesta förlossningar brukar komma igång inom ett dygn efter slemproppen har gått... Men det kan ju ta veckor också...

• HelenFr

Daz: det kommer och jag LOVAR att du känner skillnad... Jag åkte också in två gånger innan för jag trodde att det var igång. Men när det väl var dags insåg jag vilken skillnad det var... Håll ut, fin bebis är värd väntan och besväret :)

• HelenFr
    Adora1 skrev 2012-06-05 13:29:27 följande:
    Helen Fr: JÄTTESTORT GRATTIS till Gravid!!!!!!!!!!!!!! Åh, vad glad jag blev av att läsa detta Solig.
    Hur mår du? Misstänkte du något innan du testade, var mensen sen?? När är BF? Kram

Tack :) Det är ju väldigt tidigt än och hade inte BIM förrän imorgon, och vi har ju varit på IVF.samtal och så, så fick jag bara ett infall när jag var på apoteket och köpte ett test... Har varit lite extra trött och fått ovanligt lite finnar den senaste veckan men inte kopplat det för jag har varit så inställd på IVF... Bf blir 11 feb...
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!