Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Adora: Nu är det ju verkligen snart dags... :) Det är så spännande att följa dig... Lite förtröstan i sjuka tider...
Adora: Nu är det ju verkligen snart dags... :) Det är så spännande att följa dig... Lite förtröstan i sjuka tider...
AngellandDevil: grattis till er sötnos
Babydreamer: hoppas att det är ett bra tecken att du inte känner av mensen hållet tummarna
Adora: hur går det för dig?
Spännande med alla förlossingar på g lycka till
Adora: ja men Gud vad bra att det har öppnat sig och allt ;) nu har du ju snart din lill* hos dig...
Adora: tack och jag håller tummarna för att du ska snusa bebis snart :)
Adora1: Gud vad bra det låter... :) att kroppen är redo... Det är så spännande att sitta här och följa dig, och jag är nog nästan lika spänd som du (kanske inte lika :) ) för att få se bebisen :)
Babydreamer: fan, men upp igen till nästa månad...
Har en liten fråga, igår morse var mitt äl-test nästintill positivt(så nära det kan bli utan fullt utslag), men imorse så var det helt som vanligt, bara tunt. Kan man missa peaken på en dag? Vi har myst idag och för tre dagar sedan så vi bör vara ajour, men har aldrig missat det fulla utslaget...
Hoppas på det för då har vi prickat alldeles rätt :) *håller tummarna för oss oplussade att det ska gå nu*
Kan inte lägga in själv, BIM 17/10 15+ försöket (tror det är 18:e), 2:a barnet.
Och som Daniela skriver: adora hur går det? ;)
Tror ni att Adora är på förlossningen nu? :) hon brukar ju uppdatera snabbt annars