30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Annaloo - Lyckan över att få vara uppe i fem minuter till!
Annaloo - Lyckan över att få vara uppe i fem minuter till!
cissi - Inga tips tyvärr. Jag gillar inte heller tuschpennor, förutom de tvättbara då, sådana har vi satsat på här hemma också.
Härligt det låter med Lalandia och Legoland mm.! Nästa sommar kanske vi gör något sådant lite mer avancerat. Den här sommaren räcker det kanske med Parken Zoo (svärisarna bor granne) förutom brandkårsmuseet på Åland som storbarnen var till idag, och Sagostigen som de besökte förra veckan. Elsa har ju inte så stor behållning av sådana ställen än.
juni och Sara - Så praktiskt att bo så nära "kontinenten", då kan man ju åka till Danmark utan att det behöver bli en halv världsomsegling av det hela! Nåja, vi har ju nära till andra ställen i stället.
johlinn - Jobbigt med koppor, men det är väl för er skull som det är mulet idag då? Har han feber också?
johlinn - Skönt att vädret blir svalare just som barnet blir hängigare, passar ju bra. Hoppas det snart vänder och E blir sitt vanliga jag igen.
Somna - Härligt med semester!
johlinn - skönt att skrutt är piggare nu och att han får i sig lite mer så han slipper ta mer av det lilla fettlagret.
Cissi - Vissa dagar är längre än andra....
johlinn - Söt! Så hjälpsam.
hormonstinn - grattis till 2åringen!
Marge - Kanske skådisen satt bakom scenen som en tjurig treåring och bara: "Nä, jag kommer inte ut förrän de sitter ner och är tysta!" med underläppen ut. Så fick tanten gå ut och försöka ordna det.
Marge - Haha, förstår att bilen hans var mer intressant.