30+ med första barnet 1-3 år, del 13
cissi: Stackars liten! Hoppas han var nöjd med boken sålänge så får han väl ha kalas en annan dag istället... grattis till stoar killen iaf!
Pysslig: Håller helt med Ela i Barbiefrågan
cissi: Stackars liten! Hoppas han var nöjd med boken sålänge så får han väl ha kalas en annan dag istället... grattis till stoar killen iaf!
Pysslig: Håller helt med Ela i Barbiefrågan
Å vad härligt att träffa gamla vänner Olimpia! N och jag var ju "på krogen och tog en öl" i torsdags, så himla trevligt att träffa vänner. N är ju flexibel än så länge Det är lite svårare att ge sig ut med H eller med två barn.
Stackars svärmor som "fått svininfluensan", hoppas hon är frisk tills det är hennes dagar med M den här veckan. Själv fick jag tvinga min pappa att ringa vc idag för han har så ont i knäet att han knappt kan gå
Kate: Ja, jag har ju egentligen bara provat iPhone, maken fick en när han bytte jobb i somras. Men det verkar ju inte som nån pratar sig varm för nåt annat här heller .
H tittar också gärna på bilder/film (på sig själv ) på makens, det är ju helt självklart hur det funkar att bläddra och zooma
Milla: Är han nöjd med sin Xperia?
Somna: Håller med om glidet, men jag har inget emot fodral heller...
äntar på kommentrer från Lime och Persefone då!
Jossan: Klart du inte stör!
Anna: Bra taktik att låta jobbet ge dig telefonen, men stora kramar och många tankar till dig om privatlivet! Förstår han äntligen att det är på allvar nu?
Mrs F: Precis så säger min mamma (specialpedagog med extra utbildning i tal), Tecknen främjar språkutvecklingen. Dessutom sänker de frustrationen eftersom barnet kan kommunicera med dem.
Anna: Jag förstår precis att du blev hysterisk och behövde en time-out! Jag tycker du är stark som verkligen tar tag i detta! Persefone och Pyttis har tyvärr helt rätt i att det gäller att stoppa innan man blir bitter, jag ångrar att jag inte gjorde det med mitt jobb jag mådde dåligt av. Hoppas nästa veckas rådgivning ger resultat i någon riktning!
Såg den hät notisen http://nyhetersto.se/nyheter/visa.asp?ID=1382. En pappa som var och handlade med sin tvååring, men han var så narkotikapåverkad att han däckade på golvet i affären. Undrar hur den stackars tvååringen mår