Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Namaste72 skrev 2011-01-30 20:08:50 följande:
    Jag känner mig som hundra idag, iaf med tanke på alla gråa hår jag har och all uppdämd frustration... vår utredning blir 2 månader försenad pga av handläggarbyte (inte på vårt initiativ)... suck. Så nu får vi vänta till maj innan allt är klart. Piss och skit och vademecum som min pappa alltid sa....

johlinn: Härliga nyheter! E är en riktig kämpe!
    "Allt klart", hur mycket är då klart? När kan ni få BB om jag får fråga? Å sen, när kan ni få bebisen/barnet? *nyfiken i en strut*
  • Barbabok
    Namaste72 skrev 2011-01-30 22:29:02 följande:
    Meeeen glömde svara Sara och Barbabra

Vi hoppas på Kina eller Indien, beroende på var vi passar in. Med all tur i världen blir det kanske barnbesked (Indien) till vintern, och sen resa våren 2012?  Alt kanske barnbesked från Kina ganska fort och resa hösten/vintern 2011?

Sara: Krya på lille killen!
    Åh, må bästa land vinna, ett barn med tur är det ju iallafall som drar en vinstlott å kommer till er Det är blä att det ska dröja.
    Jag sitter ju inte i samma sits men får ändå inte låta slumpen bestämma när/om barn ska komma. Vi kör på med IVF-samtal 22feb, sen får man se hur lång tid det tar? Har vi båda (4)  tur kanske syskon till hösten vintern 2011/våren 2012 då
  • Barbabok

Just ja, jag är frisk igen yippie, tja eller återställd från senaste medicinen som inte funkade. Fy h-e vad sjuk man kan bli av små gula tabletter! Ta inga såna *hötter med fingret*
    Nästa steg blir intravenöst dropp (?) om jag  förstår det rätt (heter nog nåt annat), sittning på 1-2h samt 1-2h efterkoll, men det är bra för det är ett tillfälle, sen efter 2v, sen var 8e vecka, då kan man ju funka normalt, å det var länge sen! Hoppas så att det funkar, inte inte få op. med allt det innebär. Glad över det lilla tror jag. Hoppas bara nu inte fert.mott. säger nänä för medicinen är inte rek. vid graviditet enl. FASS men har getts utan men.

• Barbabok
    Marge75 skrev 2011-02-01 21:30:40 följande:
    Ååååh vilken fin familj du har, Ela! Hjärta
    Jag kan ju bara instämma, var länge sen jag hälsade på i albumet och hade faktiskt inte kollat in nytillskottet Sööööt!
  • Barbabok
    Annaloo skrev 2011-02-03 19:16:21 följande:
    SMS från Cissi: Vi fick en lillebror kl 13.08! Han väger 3280g o är 49cm. Allt gick jättebra mha en suverän BM!
    Härligt, grattis Cissi och storebror! (å pappa)
Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13