30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Tackar för nya tråden!
Har googlat biscotti och lärt mig att det är/ser ut som ngn slags skorpor.
Så, nu har jag utvecklat min matlagningskompetens ytterligare.
johlinn: Så segt... Måtte febern snart försvinna så att ni kan få lite efterlängtad frisk vardag med jobb och fsk igen.
Måste skryta lite här i nya tråden. J och hennes pappa var och handlade idag. Pappan blev så glad (tacksam) över att hon även idag var så lätt i affärer (*peppar peppar*) och snällt lägger tillbaka allt hon visar och verkar vilja ha, så därför köpte han en present utan hennes vetskap som hon invigde i eftermiddags. Ett Cars-pussel på 104 bitar! Är SÅ imponerade av att hon grejar ett sådant pussel. (Står från 6 år på paketet).
O visade mig att jag har helt fel i detta med att han skulle ha problem att få OK-stämpel på 18-månaderskontrollen. För tydligen så kan han visst bygga torn. Det är bara att jag inte gjort det med honom. Dessutom verkar han föredra att bygga med klossarna på högkant... G är mer inne på att riva tornen.
Och så har O börjat säga "Julia"! Så sött - och från ingenstans.
Så, nu får jag hålla mig tyst i 5-6 sidor eller iaf avstå från mer ego-skryt om mina perfekta barn och låta er skriva om era underverk och deras bravader!