Inlägg från: Humminggirl |Visa alla inlägg
  • Humminggirl

Vi heltids hemma föräldrar, ska vi samlas?

Hej på er!

Jag skuttar in här också.

Vi bor i Landskrona i Skåne och jag är hemma med min dotter på 20 månader.

Mina FP-dagar har precis tagit slut och jag har anmält mig hos AF men jag gissar att jag kommer få vara hemma ett tag till. Jag har lillsyskon i magen som är beräknad till mitten av juni så vi får se om jag lyckas vara hemma tills dess eller om jag får hitta nåt tillfälligt jobb och låta maken vara hemma ett tag. Om vi kan pyssla ihop det så lillan får vara hemma så gör vi gärna det.

Jag har tänk mig vara hemma så länge jag kan och vi överlever ekonomiskt.

Ni som är hemma länge, har ni släppt tanken på SGI eller hur tänker ni om det? 

• Humminggirl
    Hemmaföräldern skrev 2010-12-16 21:43:19 följande:
    Kan ni göra nya inlägg? Jag har försökt starta nya trådar men de försvinner....... Sedan när jag testar igen och lägga upp nytt så ser jag dem men...... som på ett eget ställe.... tråd efter tråd och några till verkar ha hamnat där. Kan inte någon testa att starta en ny tråd och se vad som händer. Här syns den inte. Känns lite tråkigt.
    Det verkar som om det finns två underkategorier som heter "Hemmaförälder". Konstigt. De borde plocka bort den ena och samla alla inläggen i samma. 
  • Humminggirl
    Hemmaföräldern skrev 2010-12-22 19:45:43 följande:
    Har ni sett att det inte startats några nya trådar här sedan i november.... för att nya trådar hamnar i "limbo". Vill de tysta hemmaföräldrarna? Kom över till samtalsforumet på hemmaforaldrar.se istället så ni inte missar något Jag är där men annat alias.
    De hamnar i andra kategorin Hemmaföräldrar.

www.familjeliv.se/Forum-3-399/m56152002.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-399/m55977453.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-399/m55953396.html

Maila FL och se om de kan fixa ihop kategorierna. 
Svar på tråden Vi heltids hemma föräldrar, ska vi samlas?