Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Hoppas!!!!
Hoppas!!!!
Kan det inte vara en sen ägglossning då? Jag tänker om du fick en liten blödning när du ägglossade?
Inget blod idag än så länge. Om nu inte lutinusen gjort så att det stoppat upp el så. Känner absolut ingenting än så vi får väl se.
När tänkte du testa? Spännande!
Jag fick positiv äl test idag och igår och idag äl flytningar så mens förväntas om två veckor om inte synarelan gör att den blir försenad.. om två dagar börjar jag synarelan, skönt att komma igång igen!
Någon här som någonsin haft äl blödning? Jag har aldrig haft det, hur verkar det? Jag fick lite rosa aktigt på pappret och så kom det pyttelite ut med lutinusen och sen ingenting. Jag känner ingenting än så jag vet inte om det var en äl blödning el om det var en nidis. Åh vad jag HATAR analysering! Jag vill bara bli väckt den dagen jag kan testa mig och få raka svar.
Vilken cykeldag är du på?
Har du haft spottings dagarna innan mens förut? Kan vara det också om det är så att det närmar sig mens.
Men jag håller tummar för att det blir ett plus för dig, helst nu :), men annars inom snaraste framtiden :)
Då är det knappast spottings du har denna gång.
Mindre än 1 vecka kvar tills du vet om det kanske är en liten bebis på gång :)
Analysera hör liksom till när man så gärna vill vara gravid, varje månad är så viktig och värdefull då och speciellt för oss med lågt AMH med dess svårighet att lyckas plussa.
Hoppas på det bästa för dig :)
Frazze; jag har haft äl blödning en gång! Hade äl på kvällen/natten och nästa morgon lite rosaflytning i trosorna. Fick faktiskt plus den månaden
Hej!
Kan man ha AMH på 5,1?
Frazze: håller tummarna för dig iaf! Man vet aldrig! Minns att jag inte kände mycket när jag blev gravid med dottern, trodde aldrig jag skulle få plus på stickan. Du som försöker i sänghalmen, har jag berättat att jag fick testosteron utskrivet (av en ivf läkare men inte i Sverige...) för äggkvalitet, kanske nåt du vill prova? Många lite äldre har låga nivåer nämligen och bara det kan ge sämre ägg, tro det eller ej