Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Ja, det är så svårt att veta hur man reagerat och valt att kämpa vidare, utifrån läkarnas resultat...
Det känns dock för jävligt att inte fått känna känslan att vara gravid..
Har haft en kväll av nerderlag.. kanske inte var helt otippat då jag varit otroligt positiv och glad det senaste månaderna, sorgen finns där bakom och efter en tid behövs inte så mycket för att bägaren ska rinna över..
I kväll rann bägaren över av att en vän skrev på Facebook att hon saknade "helgkänslan", hon har en 1,5 åring som får helgsovmorgonen att försvinna och en "parasit", som hon beskrev det i magen, som hindrade henne från att ta de där helgvins glasen..
Jag kommenterade först skämtsamt att jag gärna skulle byta och det här hemma hos mig dricks en massa vin.. :) Sedan kom bara tårarna.. Jag inser att jag dricker vin bara för att jag kan, och då gör det ofta bara för att jag kan och för att alla med småbarn inte bör och de som har en "parasit" i magen absolut inte bör...
Blir bara så jävulskt avundsjuk på alla som bara får det att bli så naturligt.. fattar de inte vilken tur de har?
Ja, detta blev ju en jätte rolig lördagkväll...