Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Lägre än 0,05. Hade inte haft naturlig mens på 18 månader.
Lägre än 0,05. Hade inte haft naturlig mens på 18 månader.
Tack så mycket :) eftersom jag har så mycket mellanblödningar föreslog jag det för min läkare. Sa att det nog kunde hjälpa mig att få tjockare slemhinna så ett ägg kan fästa. Han sa ok och skrev recept!
Tack så mycket :) eftersom jag har så mycket mellanblödningar föreslog jag det för min läkare. Sa att det nog kunde hjälpa mig att få tjockare slemhinna så ett ägg kan fästa. Han sa ok och skrev recept!
Ja jag har gått privat :)
Jag började ta det två dagar efter äl och tog det till v 13+0 sist. Ska ta till v 12+0 denna gång säger min läkare.
Hej tjejer! En fråga jag har fått starkt utslag efter ägglossning i 4 dagar nu ej gravid tagit test. Vet ni om man får utslag ägglossningtest vid klimakteriet?
Dom heter Novofem men är bara till för de som hamnat i klimakteriet som jag förstår. För att få upp östrogen och progesteron halterne i kroppen.
Jag har massor med överbliven Lutinus om nån är intresserad?
Jag är gravid tjejer snälla ge inte upp <3
Stort grattis!!! Vad glad jag blir för dig!!
Fantastiskt! Stort grattis :) Blev det naturligt eller gjorde ni ivf? Njut nu!
Men Åååååh! Har missat detta! Stooooort grattis fina du <3 och det dåliga samvetet kickar in jag har ju inte skickat de lutinusen jag lovade dig!!! Behöver du dem? Eller har du fått tag i nya?
Fick du göra kejsarsnitt? När vår lilla dog i magen så fick jag minsann föda fram henne. Det var tvär nej på kejsarsnitt! Jag hoppas önskar och ber att det går hela vägen denna gången! Jag ska till Riga för FET i mars tror och hoppas jag. Ska bara kriga färdigt med kliniken om en behandlingsplan först. De vill inte ge mig det jag vill ha och jag är den som betalar och den som ka ge dem ett rykte. Vilket rykte beror ju på dem. Men men! Nu glädjs vi åt ditt plus först! Kram
I torsdags var vi på rul (vecka 18+5) och det konstaterades att vår sons hjärta inte längre slog. I fredags fick jag föda fram honom. Det var det VÄRSTA jag gjort i hela mitt liv. Jag kan fortfarande inte förstå att det här har hänt. Jag känner mig så fruktansvärt trasig. Sorgen äter upp mig. Jag ville så gärna få ge vår son ett syskon. Nu är jag rädd för att det aldrig kommer bli så. Att när sambon är redo att försöka igen är min tid ute. Hur fan kan livet vara så orättvist?
Hej tjejer! Hoppas allt är bra med er <3 förra fredag kom en liten kille till världen och hade en dröm förlossning. Ni som kämpar fortsätt kämpa ge inte upp med AMH på 0.52 har blivit gravid två gånger läkarna har inte alltid rätt <3
Hej tjejer! Jag fick tillbaka min mens och har hållt på i 6 dagar nu vanliga fall så har jag i 5 dagar vet nån om de normalt?
Åh efter en graviditet så går inget tillbaka till normalt efter. Var glad att du fått din mens tillbaka i alla fall Jag fick en liten kille för snart 3 veckor sen och han är helt underbar får se om jag får någon mens tillbaka denna gången.
Hej alla fina! Ville vara berätta att jag har fått min son nu, en riktig mirakel! Två friska fina barn med amh på 0,4. Allt är möjligt!
Hej på er! Jag hoppa de går bra för er och ni inte ger upp drömmen om att bli mamma. Igår så blev jag gravid igen efter en kost ändring från en kinesisk läkare så nu hoppas jag lillen stanna hos mig och allt går bra <3
Stort Grattis!! Hoppas du mår bra :)