• Aylina88

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Nube skrev 2018-06-13 17:41:57 följande:

Igår föddes äntligen vår efterlängtade barn, det blev en liten söt tjej. Allt gick bra och hon är helt fantastiskt. Det var en lång resa hit men totally worth it! :)

Åhh stort grattiss <3
  • Aylina88

Hej tjejer! Hoppas allt är bda med er? Lova åter komma när min lillebebis skulle komma men tyvärr så hade jag otur och förlora mitt barn i vecka 29 haft ett helvetet och saknaden har tagit död på mig men nu kämpar jag mig upp igen och vi ska försöka på ett till barn så våran änglabebis får en syskon <3

• Aylina88
    Zwillinge86 skrev 2018-09-25 17:13:42 följande:

Beklagar verkligen er förlust och det ni går igenom. All styrka och värme till er!

Tack
    Frazze skrev 2018-09-25 19:28:06 följande:

Starkt gjort fina du! Jag vet hur den förlusten känns och jag vet precis vad ni går igenom. Det finns ingen smärta att jämföra med! Därför är jag verkligen glad att ni vågar försöka igen! Nästa gång kommer allt att gå bra och ni kommer få så många extra koller på Ultraljud så att ni känner er "säkra" de är verkligen bra på det när man ber om det. Man känner sig aldrig säker och trygg efter e sån förlust tyvärr. Inte ens när de kommit ut! Men man får försöka slappna av lite Önskar er all lycka! Kram

Tack fina du <3
    emhu skrev 2018-09-25 20:04:18 följande:

Jag beklagar verkligen er förlust, kan inte ens tänka mig smärtan och saknaden. Har ni fått veta varför ni förlorade ert barn?

Tack livmoderkakan hade losnat och de blev syrebrist så min mini klara sig inte :(
  • Aylina88

Hej tjejer! Nu jag tillbaka efter allt som hände vårat barn och begravning så är jag tillbaka på fötter igen och vi vill ge våran ängel en syskon<3

• Aylina88
    Zwillinge86 skrev 2018-11-27 17:03:33 följande:

Hejja er! All kärlek och lycka till <3 vi har just lagt våra syskonförsök på hyllan efter 4:e missfallet i år.

Kram på dig har du testat trabul
    Zwillinge86 skrev 2018-11-27 17:03:33 följande:

Hejja er! All kärlek och lycka till <3 vi har just lagt våra syskonförsök på hyllan efter 4:e missfallet i år.

Tack snälla

Har du testat trombyl för de kan förhindra missfall har jag hört <3 Kram på dig
  • Aylina88
    Zwillinge86 skrev 2018-11-27 20:20:21 följande:

Har dessvärre testat immunbehandling (vilket trombyl är en del av) ÄD, antibiotika och hysteroskopi med implantationssnitt. Jag får missfall ändå :( men tack för omtanken!

Kram på dig <3
  • Aylina88
    larssonc skrev 2018-11-20 14:50:32 följande:

Jag är i sån chock. I januari 2017 fick jag besked om mitt låga amh, 03 var det då. Blev inte beviljad ivf och skulle enligt läkarna förmodligen aldrig bli gravid.

Med hjälp av lutinus blev jag gravid naturligt och sonen föddes mars 2018.

I oktober var jag hos läkaren igen för att se så allt såg bra ut och prata om syskonförsök. Skulle inte hoppas så mycket på ett mirakel till sa han. Jag hade vad han kunde se ännu färre ägg nu.

Idag plussade jag igen. Naturligt. På första ägglossningen efter jag var hos läkaren. Det känns så galet. Jag hoppas så att bebis väljer att stanna hos oss.

Ge inte upp alla ni med lågt amh, mirakel sker!

Grattis till dig <3 får man fråga hur du fick lutinus ut skriven? Kram
  • Aylina88
    larssonc skrev 2018-11-29 21:27:46 följande:

Tack så mycket :) eftersom jag har så mycket mellanblödningar föreslog jag det för min läkare. Sa att det nog kunde hjälpa mig att få tjockare slemhinna så ett ägg kan fästa. Han sa ok och skrev recept!

Tack <3
  • Aylina88
    Frazze skrev 2018-11-30 08:27:39 följande:

Ja det kan du kog få utskrivet av din gyn. Annars kan du köpa progesteronkräm på Örtagubben el graviditetskollen.se och ta morgon och kväll. Jag har 2 lådor lutinus, men de gick ut i våras såg jag. Tror inte det är nåt farligt men de kanske förlorar styrka. Någon som vet?

Skrev till dig privat <3
Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH