• Aylina88

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

emhu skrev 2018-02-01 13:07:41 följande:

Idag fick jag se ett litet tickande hjärta <3

Stort grattis <3
  • Aylina88

Hej tjejer! Idag är världens bästa dag för jag är gravid <3 vi hade bestämt oss för äd och söka hjälp men jag lyckades bli gravid av mig själv <3

• Aylina88
    Flisan41 skrev 2018-02-21 13:22:34 följande:

Grattis! Nåt speciellt du gjorde för att lyckas?

Tack :) jag tog Inositol, folsyra och zink sen så sluta jag med socker och börja äta mer hälsosam :) Inositol ska tydligen hjälpa ägget så de är mitt tips och börja med den för min gyn rekomendera den <3
  • Aylina88
    Frazze skrev 2018-02-21 13:47:32 följande:

Åååååååh GRATTIS! Jag sa ju att du skulle lyckas bli gravid! Bästa nyheterna idag

Tack finaste du gav så mycket hopp jag sluta inte fast alla runt om kring mig sa jag ska bara acseptera att jag inte kommer få barn tack finaste <3 jag hoppas och ber till gud att de blir din tur om jag jag lyckas mdd dina pappande ord så hoppas jag du lyckas <3 <3
  • Aylina88
    KajsaK skrev 2018-02-21 15:49:46 följande:

Aylina88: åååh stort grattis! Underbart att höra:)

Stor kram <3

Tack snälla <3
  • Aylina88
    Flisan41 skrev 2018-02-21 20:14:57 följande:

Hur mkt inositol per dag? Har precis börjat m det men vet inte om det är för lite m 500 mg per dag dvs 1 tablett.. Äter också D-vitamin och EPA- glandin.

Jag tog inositol 1000mg alltså 2 tabletter om dagen jag håller tummarna för dig <3
  • Aylina88
    Nube skrev 2018-02-21 21:39:39 följande:

Stort grattis!! Det ger verkligen hopp att vi med låg amh kan också lyckas :)

Jag är i v 26 nu och mår bra men är trött. Magen var lite av den mindre varianten vid mcv kontroll så jag ska dit igen om två veckor för att se hur den växer. Men jag är ganska lång så det kan påverka att magen inte blir så stor. Men bebisens hjärta slog fint <3

Tack snälla jag är så lycklig trodde aldrig jag skulle lyckas de så skönt och ge hopp till andra om jag kan lyckas så kan dom andra också bara och inte ge upp

Och stort grattis till dig min kompis hade också liten mage ut kom en frisk pojke <3
  • Aylina88
    Frazze skrev 2018-03-17 12:08:49 följande:

Hur går det Aylina88? Hur många veckor gravod är du nu? Har du vart på vul och sett ett litet hjärta picka än?

Hej :) peppar peppar de går bra hittils jag går i i vecka 8 nu på tisdag och va på vul i onsdags och där låg en liten med pickande hjärta <3
  • Aylina88
    emhu skrev 2018-03-18 07:49:00 följande:

Grattis! Känner du att du kan slappna av nu när ni sett hjärtat slå? Jag är i 13+4 idag och var på kub för två veckor sedan och fick se en liten parvel där inne. Först nu känner jag att jag kan slappna av lite granna. Oron finns dock fortfarande kvar och kommer nog ligga där och lura tills bebisen (förhoppningsvis) är hos oss. Lycka till med fortsättningen på graviditeten!

Tack :) grattis till dig med. Jo oron finns fortfarande där men de va så skönt och se den lilla ligga där <3 desamma
Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH