Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Idag fick jag se ett litet tickande hjärta <3
Idag fick jag se ett litet tickande hjärta <3
Hej tjejer! Idag är världens bästa dag för jag är gravid <3 vi hade bestämt oss för äd och söka hjälp men jag lyckades bli gravid av mig själv <3
Grattis! Nåt speciellt du gjorde för att lyckas?
Åååååååh GRATTIS! Jag sa ju att du skulle lyckas bli gravid! Bästa nyheterna idag
Aylina88: åååh stort grattis! Underbart att höra:)
Stor kram <3
Åh wow! Stort grattis!!!
Hur mkt inositol per dag? Har precis börjat m det men vet inte om det är för lite m 500 mg per dag dvs 1 tablett.. Äter också D-vitamin och EPA- glandin.
Stort grattis!! Det ger verkligen hopp att vi med låg amh kan också lyckas :)
Jag är i v 26 nu och mår bra men är trött. Magen var lite av den mindre varianten vid mcv kontroll så jag ska dit igen om två veckor för att se hur den växer. Men jag är ganska lång så det kan påverka att magen inte blir så stor. Men bebisens hjärta slog fint <3
Hur går det Aylina88? Hur många veckor gravod är du nu? Har du vart på vul och sett ett litet hjärta picka än?
Grattis! Känner du att du kan slappna av nu när ni sett hjärtat slå? Jag är i 13+4 idag och var på kub för två veckor sedan och fick se en liten parvel där inne. Först nu känner jag att jag kan slappna av lite granna. Oron finns dock fortfarande kvar och kommer nog ligga där och lura tills bebisen (förhoppningsvis) är hos oss. Lycka till med fortsättningen på graviditeten!