Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Man ser på dem om de är typ mjöliga/sträva på utsidan eller riktigt blanka. Man ser att det är nästan rn ytbehandling på typ som en lack.
Man ser på dem om de är typ mjöliga/sträva på utsidan eller riktigt blanka. Man ser att det är nästan rn ytbehandling på typ som en lack.
Menopur ska stå i kyl när den är oblandad och framme i rumstemperatur när den är blandad, det är allt jag vet. Hur länge har den stått framme? Gå in på apoteket och fråga! Jag vet inget direkt märke på d-vitaminer enda jag vet är att det finns en bra d-vitamin på Life i trollhättan. Men jag köpte min på ett apotek och den är kanske lite glansig. Hoppas att den är ok i alla fall Lycka till med lågstimuleringen! Tänk vad kul det vore med lite bebisar nästa år!!!!!!!! Jag tror att denna tråden behöver lite goda nyheter nu för en gång skull. Har vart lite för mycket negativa händelser nu på sensommar/hösten.
Grattis Modesty 1972!!!! Så underbart att få höra en sån positiv nyhet i denna på senaste tiden ganska mörka och tragiska tråd, men oxå med en kämparglöd som man får leta länge och hårt för! Jag hoppas och önskar att allt går väl för dig i din fortsatta graviditet.
Blomman02. Jag har tänkt väldigt mycket på dig och jag hoppas verkligen att ni lyckas denna gången. Själv så kämpar vi på med vår förlust och försöker studsa tillbaks till ett normalt liv. Men vi väntar inte för länge med försök nr 2 eftersom att det kan vara lättare att bli gravid när man precis vart det. Men nu hoppas jag på att få läsa om din solskenshistoria snart <3
en fråga?? Hur illa är din reumatism? Kan den gå i arv?
Min mans mamma har den absolut svåraste reumatismen som finns och de sa till henne att inte skaffa barn då den kunde framskrida fortare på henne. Hon har idag tre vuxna barn som är friska, men hon däremot har varit riktigt illa däran av det. Hon har snart haft det i 50år . Jag hoppas inte att din reumatism är så illa! Kram
SötNöt2014, vilken klinik lät dig gör ivf med det låga amh-värdet?
Även jag hade 0,2 i värdet och det var helt ok även om de rekommenderade ÄD då våra chanser var små. Efter 2 försök med ett MF lyckades vi själva. Är nu i v 25. Gjorde IVF i Uppsala.
Har nu hämtat ut medicinerna för vårt nästa ivf-försök. Det blev ett slags mellanting mellan mild ivf och vanlig. Pergotime från dag 2 och sedan Menopur 375IE från dag fem. Lite av ett experiment, men jag känner inte att jag har något att förlora. Det blev ju inte bättre resultat av att höja dosen senast. Tror snarare på att satsa på kvalitet på de få/det ägg man lyckas få ut. Ska bli spännande att se om det gör någon skillnad!
Tack! Tänkte jag skulle skickat ett meddelande till dig privat men det gick inte, stod att din sida va privat och därför kunde man inte skicka... Har du lust att skriva till mig så behöver inte alla läsa långa uppsatser :)
ÄP på torsdag! Snabbaste stimuleringen någonsin, efter 7 sprutdagar kunde de se 3 äggblåsor på 17-18 mm, några små också runt 10-14 mm. Östradiol på 3300, så högt va det inte ens efter 20 sprutdagar förra gången.. Hoppas hoppas :S
Shit! Ringde precis min klinik och de sa att jag kan köra sprutstart redan denna mensen som kommer! Jag vet inte riktigt om jag är redo för det?! Vad gör man då? Kan man be om att få vänta en mens tror ni?
Såklart väljer du själv när du vill köra igång och är redo. Både kropp och knopp måste vara med! Lycka till hur du än gör!
Så nu har jag ringt kliniken och flyttat fram sprutstarten till nästa mens. Fick nästan lite panik där ett tag, speciellt när jag upptäckte att jag hade lite rosa flytning i morses.
Nu har jag tid att köra färdigt mitt fitcamp och detoxa färdigt kroppen i alla fall och jag känner mig helt lugn inombords. Känner att det var rätt beslut Kram påå er alla!