Hope - Lycka till på VUL imorgon! Jag ska också på VUL, spännande!
Jag är trött vissa kvällar, men jag äter prednisolon och det håller en vaken. Annars så känner jag inte särskilt mycket, inget illamående i sikte.
Jegs - Åh vad roligt att höra att ni ska få ägg innan sommarstängningen! Lycka till!
Rocktroll - Mina symptom kommer och går, verkar vara rätt vanligt. Klart att det kommer att gå vägen!
pp08 - Det är pyret i magen så klart!
Hjärtefröjd - Ring kliniken och fråga om du undrar, det skulle jag gjort.
Missne - Välkommen och lycka till med hemmaförsöket, som du skriver, man vet aldrig.
Hur många försök har ni gjort? Märkligt att de inte vill låta er försöka, jag har gjort 5 IVFer med ett AMH på 0,4 och det blev ju 5e gången gillt! Det var vårt sista försök innan vi skulle gå över till ÄD (eget beslut dock) håller tummarna för att nästa försök slutar med plus för er också.
Vad bra att du hittat en läkare som hjälper er, spännande med nytt preparat, berätta gärna mer när du vet.
Jag har tagit preparat från Italien och USA som ska förbättra äggkvaliteten, men det är ju kanon om det finns något svenskt!
Rita70 - Välkommen hit. Har du varit i kontakt med CFC i Köpenhamn, de är lite mer öppna än svenska kliniker. Lycka till!
Kram till er alla