Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Grattis Kvinna72 - då får vi ruva tillsammans! Passa på och njut, det ska jag försöka göra!
Grattis Kvinna72 - då får vi ruva tillsammans! Passa på och njut, det ska jag försöka göra!
Fortfarande blödning (lite mindre dock) och fortfarande streck på stickan, ungefär samma styrka som igår. Snälla håll tummarna nu tjejer!
Tack för alla tummar!
Har inte gått så bra tyvärr. Tilltagande blödning och värk och en sticka som skriker minus...
Håller tummarna att vårt nedfrysta embryo klarar upptiningen och får flytta in hos mig i början på nästa år.
Kram alla fina kämpande tjejer!
Stort GRATTIS Ankaja! Så underbart att höra att det har gått bra för dig - det ger oss andra hopp! Lycka till framöver med lilla knytet!
Kvinna72, hur går det för dig? Några symtom ännu? Jag håller båda mina tummar!!
Själv hade jag en otroligt jobbig dag igår med kraftiga blödningar och kramper. Känner mig bättre idag och blödningarna är på väg att försvinna.
Kan inte låta bli att fantisera, tänk om ett embryo fortfarande finns kvar där inne?! Testade ju positivt med Testlagrets stickor på RD7 och på morgonen RD8. Sent på kvällen RD8 testade jag igen, den gången med Clearblue, och då var det negativt. Kanske Testlagrets stickor är känsligare är Clearblue?! Jag var ju ändå bara på RD8...
Men innerst inne vet jag att det inte har funkat den här gången. Framför allt inte med tanke på hur jag mådde igår. Känns osannolikt att något skulle vara kvar... Har beställt nya tester från Testlagret som kommer på måndag. Testar igen på tisdagsmorgon.
Jag har förmodligen drabbats av en sk kemisk graviditet, dvs ett tidigt missfall, men att kroppen ändå hann börja producera hcg. Det känns inte som att det var en vanlig mens. För det första brukar jag ha ganska långa cykler och alltid få mens 14 dagar efter ÄP om det misslyckas (den här gången kom blödningen 9 dagar efter ÄP). För det andra är mensen längre för mig än den blödning som jag har haft nu.
Det är bara att vänta och se, men jag ställer in mig på att det inte har lyckats den här gången heller.
Skön söndag alla!
Neej var tråkigt att höra Kvinna72... Kram! För mig kommer mensen alltid 14 dagar efter ÄP, utom nu senast när den kom 9 dagar efter ÄP. Men förmodligen var det ett tidigt missfall eftersom jag fick ett plus på stickan.
Castor, förstår att du är besviken över resultatet... Jag fick endast ett ägg befruktat en gång, men det delade sig finfint och blev en riktig toppoängare! Så än finns det hopp för ditt lilla ägg! Åh vad jag hoppas att du blir ruvare i morgon!!!
Vet ni att jag tog ett Clearblue-test i måndag för att kolla en extra gång för säkerhets skull och det visade plus! Jag var överlycklig och trodde att ett embryo hade klarat sig. Men den lyckan blev inte långvarig.. testade senare med Testlagrets stickor som visade nada - och det har de fortsatt att göra. Visade sig att jag hade får ett sk falskt plus. Hur stor är sannolikheten egentligen?! Tycker det är fruktansvärt att det överhuvudtaget finns tester som visar felaktiga resultat.
Hursomhelst, vi har ju ett litet pyre i frysen och testar med det i januari, förutsatt att det klarar upptiningen.
Kram
Håller tummarna Castor!!
Vad underbart att höra Castor, vilken lycka! Mitt råd är att försöka slappna av så mycket som det går, även om jag vet att det är mer eller mindre omöjligt sista ruvarveckan. Sedan är min devis, gravid tills motsatsen är bevisad! Det är lite skönt att få känna sig gravid, i alla fall för en liten stund. Men jag hoppas att du får känna det i ytterligare nio månader!
Stor kram och njut!