Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Hej och välkommen Millan75! Vilken jobbig resa du har gått igenom... Jag har haft färre sk antrala follikar än normalt (5-7 st), men ändå tillräckligt för att testa IVF.
Så intressant det du skriver Castor! Har själv läst Beers bok och tror stenhårt på att dåligt äggreserv kan hänga ihop med autoimmunitet. Själv har jag ju två autoimmuna sjukdomar, reumatism och endometrios, men läkarna vill ändå inte säga ett det finns något samband. Varken min reumatolog eller fertilitetsläkarna. Hade ju hoppats att resultatet skulle se bättre ut när jag tar en TNF-alfa hämmare, men icke.
1111111, får du något som kan sänka ditt TNF-alfa?
Har sprutat i 17 dagar nu och ska spruta i 1-2 dagar till så blir ÄP förhoppningsvis i början av nästa veckan. Jag har aldrig hört något som sprutat i så många dagar, har ni? De stackars få äggen växer väldigt långsamt och ett tag trodde vi att vi skulle behöva bryta, men nu har jag tre mellan 12-17 mm i alla fall.
Åh vad härligt med sol och värme Poussin! Det kommer att göra dig gott så är du fullt redo inför vad som händer framöver!
Kram till er alla!