Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Klart vi ska lyckas alla tre demna gången!
Klart vi ska lyckas alla tre demna gången!
Wiiiiiiiiiiiiiii! Hejja heja! Grattis!
Men Blomman! Du fick tillbaks 1 ägg!!!!!!! Det kanske tar sig??? Tänk att om 9månader give or take a few weeks så kan du bli mamma!!!! Går det inte så ta det då. Jag har bestämt mig nu att kämpa! Det bara MÅSTE gå. Jag tror att det kommer gå alldeles ypperligt bra för dig nu. Kram
Ja jag hoppas verkligen att vi slipper det där telefonsamtalet idag!!!!! Är så sjukt nervös! Det är skräck blandat med tvivel och hopp! Jag känner mig lam liksom! Och frukosten är jobbig att få ner. Och även om det går vägen idag, så ska man ju må såhär i först 15dagar till tills plusset eller inget visas på stickan. Och sen i tre månader till som är de mest kritiska månaderna. Fy att behöva uppleva detta
Nu är kl snart 10.00 och det är efter detta som de i så fall kommer att ringa. Är så nervös så jag snart kräks!!!!!!
Tack för alla tummar hållna! Det är ingen som har ringt så jag antar att det blir ET i alla fall. Vi sitter här och väntar nu på bår tur. Min man som har vart lugn hela tiden är nu nervös och helt lipig! Shit just got real om man säger så!