Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Ah jag googlade det! Just det vad dum jag är! Klart man måste ha en ägglossningsspruta med. Jaja! Som sagt, det ska bli skönt med genomgång igen.
Ah jag googlade det! Just det vad dum jag är! Klart man måste ha en ägglossningsspruta med. Jaja! Som sagt, det ska bli skönt med genomgång igen.
Oh shit! Jag blir så nervös att jag typ får hjärtklappning av att tänka på det! Först och främst set jag fram emot att min man kommer hem på tisdag efter att ha vart borta i 3,5 v på semester. Sen börjar det! OMG jag smäller av! Det är en sån blandad känsla mellan skräck för att allt ska gå skit och en underbar känsla att om det går bra så kanske jag snart är gravid! Jag ska nog be dem kolla mitt amh igen när jag är där nere, om de gör det där vill säga.
Jaha! Min man ringde ikväll och sa att planet hade fått vända om och åka tillbaks. Så nu blir det torsdag el möjligtvis fredag som han kommer hem. Blir att jag får åka själv till götet och gå på genomgång då. Suck!!!!
Åh Grattis! 13 ägg är ju ingen dålig start. Nu hoppas vi bara på att många av dem är riktigt riktigt bra! Själv började min förblödning idag som jag ALLTID har i 4 dagar. Så jag är inte långt efter dig. Men jag får inte komma på ul förrän dag 7 och då får vi veta hur vi går vidare. Aj då att det sved jag vet ju inte hur menopur känns, men koksaltlösning kändes inget Men vad gör det? Om man blir gravid och ska föda så är nog sprutorna rena bagateller ändå. Åh vad spännande det är!!!!
Shit! Det börjar närma sig sprut dags! Jag fattar verkligen inte att det är dags redan?!??!?!? Hur gick allt så snabbt????