micke78 skrev 2014-03-02 12:18:54 följande:
Tack så mycket!!! Det är fortfarande 8 veckor till 3 månaders gränsen, så jag försöker inte tänka så mycket på det (även om det är jättesvårt).
Frazze: 10 november:D Jag fick tillbaka 2 stycken 5 dagars, så frågan är ju om det är tvillingar och att det är orsaken till att det var så tidigt. Men om man tänker, så testade jag -4 dagar innan mens skulle komma, i normala fall alltså. Så så tidigt är det ju inte. Men det är helt sjukt, kan verkligen inte fatta det!!
Du får testa när det känns rätt. Jag kände att jag heller ville ta itu med minus än för varje pris vänta till testdagen. LYCKA till!!!
Zwillinge86: Jag väntade 3 månader. Det är reprofit i tjeckien jag gick till. Det kostade 4500 euro. Jag kan bara säga positivt om den kliniken!
Jag har ju oxå två st ägg i mej! Och skulle utan hormonbehandling etc ha min mens nu på onsdag. Jag har lovat mig själv att vänta tills onsdag innan jag testar mig i alla fall. Jag hoppas på ett plus givetvis och gärna att båda har fäst
vi kamske blir två med tvillingar
Jag är så fruktansvärt dålig på sånt här, när är första ul så man får se om båda fäst? Jag som saht hoppas och ber att det ska vara ett plus först.