Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Hej!
Hoppas gärna in här om det går bra, är också en låg AMH'are (0,34). Kämpar för att få första barnet, är nu mitt uppe i vår andra IVF på CvL, vid första försöket fick vi ut 3 ägg vilket de tyckte var bra (kan väl säga att jag inte delade deras uppfattning...), ett blev befruktat och tillbakafört med inget pluss. 3 månader senare blev jag spontant gravid, men det slutade tyvärr i MF i v 8 :( Så vi bestämde oss för att satsa på en till IVF, började spraya 24/12 och sprutar Menopur 300 sedan den 7/1, ska på VUL på torsdag, börjar bli lite smått nervös för hur det ser ut... Har inte vågat fråga vad vi har för chans att lyckas, rädd att bli deppig om det är för dåligt, men de sa i alla fall att det var positivt att jag blev spontant gravid och att jag fortfarande är "ung" (33 år)
Vi blev rekommenderade ÄD av läkaren som upptäckte mitt låga AMH, men vi bestämde oss för att testa några IVF först och jag hoppas verkligen att det kommer gå vägen! Jag har en bra känsla av 2011 - det känns som ett pluss-år!
Linn - Håller tummarna för att det ser bra ut imorgon!
PP08 - Vad glad jag blir av att läsa att ni lyckats - lycka till med det kommande försöket!