BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!
Besafe isofixen har inte förankringsband.
Besafe isofixen har inte förankringsband.
Men då passar det ju bra mer en two way till ettan. Då tar tvåan den efter honom och ettan tvåans bältesstol...
Vad är poengen med kidzofix då? Det 'r då inte bältesdragningen som är det jobbiga? Eller är det det? Jag trodde det var jobbigt med föränkringsbanden och få dom tillräckligt strama.
Men hur är det dom klickar fast det? Hann inte se det, det gick för snabbt..(banden). Det såg ju väldigt smidigt ut.. Fast bältet såg ju lika smidigt ut som isofixen..
Ok, det såg ju nästan ut som om det var ett bälteslås (till bilbälte) vid golvet... Har bara sätt underförankringsbanden till Britax/ Akta Graco och Besafe.
Men det är då identiska stolar? Vår är +.
Usch, såg en på min FB som hade sin dotter i en framåtvänd Cosmic. (internbälterna). Dottern är typ en månad äldre än Isabelle (Isabelle fyllde 2 i februari.)
Aha!! Så problemet med alla dödsolyckor kan lösas vid att man bara åker med folk man kan lita på...Vad bra att veta.
Chauffören är också en tankläsare och kan se in i framtiden så han undviker att krocka med andra som man inte kan lita på...
JAg har klippt bort den, den har absolut ingen funktion, är bara i vägen...Muffarna är kvar.
Är bilsäterna såpass mjuka att den klämmer om bandet som går under stolen kanske? Det blev så på vår multitech en gång.