BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!
Har lagt in dagsfärska bilder i bildtråden!
Har lagt in dagsfärska bilder i bildtråden!
Ja, den är jättesnygg...Härlig blåfärg. Var på rea med. Köpte för ett tag sen dock...I höstas.
Ekorren, vände precis Emil, han satt i en two way, nu är det jonathan 5.5 som sitter i den.
Fråga: Kilen till two way, vad är måtten på den? Frågade efterden på babyproffsen här, men dom hade inte hört om den, bara den till Hiway. Han såg att det fanns i en katalog, men det fanns ingen bild eller mått. Han ska ringa Britax på måndag.
Läste här fär ett par dagar sen att hiways kil fungerar på twoway...Jag fattar bara inte hur! Någon som har den på sin twoway som kan fota?
Fridus, vad otäckt!! Vilken tur att han satt säkert! Inte många som har bältesstol så länge...
Hur gick det med er?
Ekorre, glömde skriva att det finns bilder från vår 6 sitsiga i bildtråden. Vill också ha en caravelle....Har ju knappt bagageutrymme nu.
Ellani, så sant så sant..Senast i dag såg jag en baby i framåtvänd babyskydd...Sen 2 barn i varsin framåtvända besafe (den som man normalt har bakåtvänd). Båda satt i vagn, så stora var dom inte..
Min make vill inte sätta in stolar alls, vill att han också ska lära sig. Han tog loss two wayen innan för att han behövde utrymmet, men det är jag som får gå ner och sätta fast den igen sen...
Det är ju inte ens svårt..Han hjälper mig att strama spännbanden när det behövs, så han vet ju hur stramt allt ska vara....
Åsalind, hur menar du ang, ditt sätt? Det finns tre olika sätt att montera den.
Åsalind, aha, då hänger jag med, har inte varit med om bilar man kan göra så.