Aurora1979 skrev 2011-05-03 17:03:52 följande:
Anlijoos: Tror att man ofta gör ICSI på hälften av äggen och vanlig IVF på andra hälften när man har lite tveksamma resultat på spermaproverna? Så ser man vilket av sätten som funkar bäst. Vi har ju bara ICSI på våra och ja det funkade ju rätt bra det. Vi lyckades på 3:e gången gillt. Så det är nog bra att försöka räkna med att det kan ta ett par gånger innan man lyckas även om det är lika vanligt att det funkar första gången.
Habanita: Verkligen bra resultat för er med så många fina ägg i frysen. Räcker till både första, andra och tredje barnet det där. ;)
Phillie: tror att jag sagt grattis i din blogg. Om inte så säger jag GRATTIS här!
tack gumman ja det känns tryggt och bra om det inte funkar denna gång. Pratade med RPC och de sa att vi hinner med en frysis innan de stänger för sommaren men att jag inte ska vara så negativ för man kan faktiskt blöda lite i början av graviditeten. Känns si så där för det känns rätt misslyckat nu eftersom jag knappt har några symtom kvar. Men håller tummarna till på fre iallafall. Har ju två barn från mitt förra förhållande och med andra barnet så blödde jag lite i 2 dagar innan jag plussade och idag är det barnet 6år så visst kan det ske mirakel =) ska fortsätta hoppas men ändå vara förberedd på att det tar några gånger innan man lyckas. Bättre att vara förberedd på det värsta. kram
phillie12 skrev 2011-05-03 17:14:39 följande:
Det tror jag du har! :) Men TACK ändå här också! :) Fantastiskt!
Ja grattis till så många ägg i frysen habanita!
Tack gumman jo det känns bra att ha så många frysisar. Kanske tar ett antal gånger med både den första och andra barnet. Har lite mensvärk nu =( blöder super lite men vill inte vara negativ, samtidigt som jag ställer in mig på att det är kört denna gång. Hur mår du??? Grattis igen (vet att jag grattat dig förr)
njuuuut av det fina
KRAM