• HaBaNiTa

Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI

Akkis är Akademiska sjukhuset i Uppsala ja hejja hejja!!!

• HaBaNiTa

Vill bara att tiden ska gå fort så jag får ruva och se det där fina plusset igen!!!

• HaBaNiTa

Jag tänkte på det tidigare att jag skulle fixa en sån tråd men du hann före haha

• HaBaNiTa

PICSI är när dem knäcker skalet efter att de satt in spermien så att den börjar dela sig tror jag?!?!

• HaBaNiTa
    Pratade med Akkis idag och BM sa att man endast ska testa på morgonurinen med clearblue och bara en gång om dagen räcker. Vi pratade lite om min mens och eftersom den är oregelbunden så berättade jag hur det såg ut nu sist. Började blöda lite i måndags kväll, sedan små blödde jag två dagar tis och ons. Tors och fredag var det jätte mycket o sedan nästan inget alls på lör. Så hon sa att jag skulle räkna tis som första mensdagen och börja testa på dag 10 för att inte missa ÄL och det är alltså på fre  
    Så nu får ni hålla tummarna på att vi får omslag snart och kan börja ruva på vår lilla frysis Skrattande Kram på er alla
  • HaBaNiTa

Har precis fått glad gubbe så ska ringa imorn och kolla vilket vi ska sätta in?!?! Vi har tredagars och femdagars odlade vilket är det då vi får? Räknar man idag som dag ett då o fre FET? Eller räknar man imorn som ÄL dag ett o då blir det en femdagars på mån???? Snurrigt det är. Någon som vet?

• HaBaNiTa

Åååå va mysigt gumman. Roligt att ni fick veta kön och att allt såg bra ut Vilken vecka är du i nu?? Grattis till lilla pojken

• HaBaNiTa

Jag fick 10 befruktade av 16 och 5 var av bra kvalité fick en tillbaka och fyra till frysen. De andra 5 kunde inte frysas för dem var inte av lika bra kvalité så de bestämde sig för att odla vidare och 2 klarade sig och kunde frysas därför fick jag blastisar.

Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI