Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI
HaBaNiTa skrev 2011-04-15 16:01:34 följande:
Allt gick bra! Min läkare var super! Förklarade precis allt och förvarnade mig inför varje ny sak. Ingreppet tog ca 30 min hade lite ont då mina äggstockar, från att vara i form av en mandel, nu var som två grapefrukt (den ena hade vridit sig bakåt) men jag fick morfin i 4 omgångar så det gick bra! De fick ut totalt 16 ägg och Min mans spermier var bra så nu är det bara att hoppas på att de flesta blir befruktade!!! Återföring sker på mån e.m! Hoppas ni har det bra vi är hemma o jag har sovit bort morfinet nu men är öm i magen! Men vilken upplevelse!!! Man fick se allt!!! Vi är nu två stolta blivande föräldrar
Åh vad härligt att höra! Du får hålla oss uppdaterade :)
Det är jag är orolig för i det här är just ÄP och överstimulering.. eller orolig är jag vet inte, men
mest nervös inför när det gäller den här IVF-karusellen.
Jag har haft ont i huvudet några dagar nu. I tisdags började det med ordentlig huvudvärk så jag sov bort 4 timmar. Sen har jag haft huvudvärk varje morgon när jag vaknat, men det har gett med sig efter någon timme.. en idag höll det i sig ända in på eftermiddagen. Gissar att det har med sprayet att göra så nu känns det inte lika kul att spraya en hel vecka extra, men men hoppas det var tillfälligt!
Ha en mysig helg nu flickor! kram