Ja, allt skrock är hemskt intressant... mina tjejer i magen nu har samma hjärtfrekvens som storebror hade (och jag tydligen, enl mamma) så det är nog mest hitte-på! Men kul att gissa! Ska bli riktigt spännande att se om du har rätt!!
Tack för era funderingar kring sparkar och hur de ligger... Mina rör sig absolut mest uppåt i magen och enl UL i onsdags så ligger ettan långt ner med huvudet och benen "rakt" uppåt. Tvåan har huvudet något högre upp och ligger mer som en banan så det är inte konstigt att jag känner det så centrerat över naveln!
Var och lunchade med två tvillingmammor igår (de är barndomskompisar och fick tvillingar med 3 månaders mellanrum - lustigt va?!) och de sa att bebisarna mycket väl kan lägga sig hyfsat tillrätta redan så här tidigt så nu tänker jag positivt om min dröm om en vaginal förlossning! Snälla ettan- ligg kvar! ;)
Nån som vet hur det funkar med sjukt barn och sjukskrivning? Om nu den stora blir dålig, får jag ha honom hemma?
Ha en trevlig fredagkväll! (Själv är jag ensam i soffan, mannen ute med kompisar och lilleman sover- därav näthänget...)